نوبر محصولات Alpaine

بازار دیجیتال- مدل‌های CDE-۹۸۷۳RB DVA۹۸۶۱ به عنوان دستگاه‌های پخش خودروی جدید Alpaine در بازار داخلی معرفی شدند. طبق اعلام فاپکو نمایندگی فروش سیستم‌های پخش خودرو Alpaine در بازار داخلی، DVA-۹۸۶۱ یک دستگاه پخش DVD از این خانواده است که قابلیت اتصال با سرعت بالا به ipod همراه با کابل مربوطه، تجهیز به سه خروجی آمپلی‌فایر ۴ وات، قابلیت پخش DVD R/RW CD R/RW، قابلیت پخش فرمت‌های MP۳، WMA، Dolby Digital , DTS برخی از ویژگی‌های آن است.

توان خروجی این سیستم نیز ۵۰Watts X۴ است.

همچنین قابلیت جست‌و‌جوی سریع آهنگ، آمادگی اتصال به کنترل فرمانی خودرو، آمادگی اتصال به نمایشگر خودرو، تجهیز به صفحه نمایش دو رنگ قابل انتخاب (قرمز و آبی) و تجهیز به خروجی Optical از سایر ویژگی‌های این سیستم پخش خودرو است.

فاپکو قیمت DVA-۹۸۶۱ را ۵۴۵ هزار تومان اعلام کرد.

این نمایندگی همچنین مدل CDE-۹۸۷۳ RB را به عنوان سیستم پخش خودروی پرفروش و تازه وارد Alpaine در بازار ایران معرفی کرد که قابلیت اتصال به سرعت بالا به ipod را دارد.

تجهیز به دو خروجی آمپلی‌فایر، تعبیه فیلتر بالاگذر، امکان کنترل فرکانس میانی اصوات زیر و بم، امکان کنترل دامنه صدای خروجی ساب ووفر، قابلیت پخش فرمت‌های MP۳/WMA/AAC، قابلیت جست‌و‌جوی سریع آهنگ و ورودی صدای AUX-in در بخش جلویی دستگاه از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

CDE-۹۸۷۳RB با قیمت ۱۶۲ هزار تومان و ضمانت فاپکو به فروش می‌رسد.

مدل CDA-۹۸۸۵E نیز از محصولات تقریبا جدید این برند است که در سال ۲۰۰۷ تولید شده است و به نمایشگر مجهز است.

این سیستم پخش خودرو به نمایشگر Biolite مجهز است و قابلیت اتصال با سرعت بالا به ipod را دارد.

CDA - ۹۸۸۵E به سه خروجی آمپلی‌فایر ۴ ولت مجهز است و توان خروجی آن ۵۰Watts X۴ است.

تجهیز به فیلتر بالاگذر، امکان کنترل فرکانس میانی اصوات زیر و بم، امکان کنترل دامنه صدای خروجی ساب ووفر، قابلیت پخش فرمت‌های MP۳/Wma/AAC، قابلیت جست‌و‌جوی سریع آهنگ، آمادگی اتصال با Bluetooth، آمادگی اتصال به کنترل فرمانی خودرو و تجهیز به ریموت کنترل TR از سایر ویژگی‌های این سیستم است.

فاپکو قیمت این سیستم را نیز ۲۸۸ هزار تومان اعلام کرد.