افزایش فعالیت نوکیا در بازار هند

شرکت نوکیا با عرضه محصولات متنوع خود به بازارهای هند، توانسته است نقش پررنگی در زمینه تلفن‌همراه در این کشور ایفا کند. این شرکت تاکنون فعالیت بسیار کمی در عرضه گوشی‌هایی که روی شبکه مخابراتی CDMA کار می‌کنند در کشور هند داشته است.

مسوولان شرکت نوکیا قصد دارند تعدادی از گوشی‌های خود را که با شبکه GSM کار می‌کنند، وارد بازارهای هند کنند. یکی از دلایلی که تاکنون این شرکت اقدام به ساخت و عرضه این گونه‌ گوشی‌ها در بازار نکرده است می‌تواند، ناتوانی شرکت نوکیا در تولید این گونه‌ گوشی‌ها با قیمت مناسب و پایین است.

مسوولان شرکت نوکیا در هند قصد دارند با ورود گوشی‌های ارزان‌ قیمت و با کیفیت خود در بازار، جایگزین مناسبی برای مشترکان شبکه‌های CDMA فراهم کنند و این مشترکان را به سوی گوشی‌های خود جذب کنند.

تاکنون سهم شرکت نوکیا در جایگزینی این شبکه مخابراتی نزدیک به ۱۰‌درصد بوده است که این رقم می‌تواند در آینده نزدیک با افزایش چشم‌گیری روبرو باشد. گفته می‌شود شرکت نوکیا در نظر دارد بین ۲۶ تا ۳۰ مدل از گوشی‌های جدید خود را وارد شبکه‌ تلفن‌همراه هند کند تا از این طریق بتواند رضایت مشترکان را در همه سطوح روی گوشی‌های خود به دست آورد.