رونمایی از حلقه گمشده تبلت و تلفن‌همراه

مهر- شرکت سامسونگ با هدف به چالش کشیدن اپل در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی برلین آلمان از محصول جدیدی رونمایی کرد که به نظر می‌رسد حلقه گمشده میان تبلت‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند باشد. نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی برلین (IFA ۲۰۱۱) آلمان همانند سال‌های گذشته از ۲ تا ۷ سپتامبر در این شهر برگزار می‌شود.

در این دوره از این نمایشگاه، شرکت کره‌ای سامسونگ مقوله جدیدی از دستگاه‌های قابل حمل را معرفی کرد که در اندازه بین یک تبلت و یک تلفن‌همراه هوشمند هستند. این محصول جدید که Galaxy Note نام دارد می‌تواند به دلیل این ابعاد جدید عملکردهای متحولانه‌ای داشته باشد.

این دستگاه جدید یک نمایشگر ۳/۵ اینچی Super Amoled دارد و بنابراین کمی بزرگتر از یک تلفن همراه هوشمند و بسیار کوچک‌تر از یک تبلت است. «گلاکسی نوت» مجهز به یک پردازشگر دو هسته‌ای ۴/۱ گیگاهرتزی، اتصالات «وای. فای» و «نسل سوم» و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. قطر این محصول جدید تنها ۷/۹ میلیمتر است. «دی. جی لی»، رییس بخش موبایل شرکت کره ای سامسونگ در خصوص «گلاکسی نوت» اظهارکرد: «ما به دنبال مقوله جدیدی در صنعت می‌گردیم.» براساس گزارش وب نیوز، هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصول جدید مشخص نشده است.