مادربوردهای تراشه A75 شرکت فاکسکان عرضه شد

بازار دیجیتال- فاکسکان دو مادربورد جدید خود را به نام‌های A۷۵M و A۷۵A که بر اساس تراشه‌های جدید A۷۵ از شرکت AMD و برای پشتیبانی از جدید‌ترین نوع پردازنده‌های APU با کد Llano شناخته می‌شوند را به بازار عرضه کرد. مادربوردهای جدید فاکسکان از فناوری‌های USB ۳.۰ و SATA۳ که این بار جلوتر از تراشه‌های اینتل و در خود تراشه اصلی قرار گرفته‌اند، پشتیبانی کامل به عمل آورده است. هماهنگی و عملکرد بهتر، از جمله مزیت‌های این تراشه‌ها هستند.

در نسل جدید قابلیت‌هایی نظیر AMD Turbo Core technology که ترکیبی از DirexX۱۱ technology وDual Graphics می‌باشد، قدرت بالایی را در پخش و نمایش برای کاربر فراهم کرده است.

به وسیله فناوری فعال AMD Turbo Core، سرعت پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی سیستم افزایش یافته و همچنین با استفاده از قابلیت استفاده همزمان از کارت گرافیکی مجزا و پردازنده گرافیکی درون APU می‌توان افزایش چشمگیر سرعت و بازدهی در برنامه‌های مختلف را در مادربوردهای فاکسکان تجربه نمود.

همچنین با استفاده از فناوری موجود در کارت‌های گرافیک AMD Radeon HD۶xxx و UVD ۳.۰ قادر به پخش دیسک‌های HD-DVDو Blu-Ray بوده و با وجود جدید‌ترین درگاه‌های به کار رفته در این مادربورد HDMI ۱.۴ و صدای ۷.۱ HD به همراه خروجی Optical S/PDIF استفاده از نمایشگر‌های D۳ را برای کاربر ممکن کرده است.

مهندسان فاکسکان در این سری از مادربوردها سیستم‌های جدیدی را به کار گرفته‌اند که از جمله می‌توان به استفاده از سیستم Smart Charger برای شارژ کردن کلیه دستگاه‌ها بدون هیچ‌گونه محدودیتی، با استفاده ازFox Ipad Charger تمامی‌دستگاه‌ها مانند ipad، ipod و iphone خیلی سریع شارژ می‌شوند.

محصولات فاکسکان توسط دریا کامپیوتر در ایران عرضه و گارانتی می‌شود.