مدیرفروش شرکت نامداران ارتباطات همراه گفت: ۹۵ درصد بازار لوازم جانبی در اختیار گارانتی دار است. حسین حیدری با بیان این مطلب اظهار داشت: تعرفه پایین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه باعث شده تا حدود ۹۵ درصد از نیاز بازار تلفن همراه از طریق مبادی قانونی صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر حدود پنج درصد از انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه از طریق مبادی غیرقانونی تامین می‌شود. وی تصریح کرد: در حاضر ۸۷ درصد از سهم بازار به جبرا و ۱۰ درصد به نوکیا و سونی اریکسون اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که آگاهی مردم نسبت به خطرات استفاده مستمر از تلفن همراه در حال رانندگی افزایش چشمگیری یافته که بر همین اساس تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش چشمگیری یافته است.

مدیرفروش شرکت نامداران ارتباطات همراه افزود: در حال حاضر بیشتر کاربران این کالای دیجیتالی و ارتباطی به خرید انواع کیف، کارت ، هندز فری و کیت ضد امواج گوشی روی آورده اند.

به اعتقاد وی هشدارهای مراکز تحقیقی و دانشگاهی در زمینه خطرات امواج تلفن همراه و افزایش اطلاعات مردم موجب رویکرد کاربران به خرید انواع لوازم جانبی به خصوص کیف‌های محافظ گوشی و انواع هدست بلوتوث شده است.