ماهنامه مدیریت ارتباطات - ۲ مرداد ۹۰

بازار دیجیتال- پانزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد.سرمقاله این شماره ماهنامه به روند صدور مجوز فعالیت‌های روابط‌عمومی اختصاص یافته است. اما گفت‌وگوی ویژه پانزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، با محمد هاشمی رفسنجانی رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس اسبق سازمان صدا‌وسیما است. احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با پانزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به گفت‌وگو نشسته و به پرسش‌های مختلف پاسخ داده است. گفت‌وگو با دکتر فریدون وردی‌نژاد در مورد تکنیک‌های اقناعی در رسانه‌ها از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

در این شماره ماهنامه، همچنین گفت‌وگویی با دکتر حسینعلی افخمی در مورد نشریات آن‌لاین منتشر شده است. همچنین در پرونده‌ای مفصل با عنوان روزنامه‌نگاری پشت میزی؛ رویدادی که روابط‌عمومی ناخواسته به آن دامن زده است به آسیب‌شناسی این پدیده پرداخته شده و یادداشت‌ها و گفتارهایی از پ‍ژمان موسوی، علی‌اکبر قاضی‌زاده، ابراهیم عبدالله‌زاده، غلامرضا کاظمی‌دینان، محمد مهدی فرقانی، میرزابابا مطهری‌نژاد، مریم صدرالادبایی، نفیسه زارع کهن، ناصر رزاق‌منش و مهدی افروزمنش به چاپ رسیده است.

فتوژورنالیسم اطلاع‌رسانی با عکس، پرونده دیگری است که در این شماره ماهنامه منتشر شده و در آن با انتشار گفتارها و نوشتاری از زویا چراغی، بهروز مهری، یلدا معیری و مهران مهاجر به بررسی جایگاه عکس به مثابه رسانه در مطبوعات و ابزار رسانه در دنیا و ایران پرداخته شده است.

کاریزما در دنیای معنویت، عنوان پرونده دیگر این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است، اما علاقه‌‌مندان به پرونده‌های جامعه اطلاعاتی این ماهنامه می‌توانند مطالب متنوع آن را با موضوع وب ۲ و سواد اطلاعاتی، مطالعه کنند. این پرونده با گفتار یا نوشتار محمدرضا نیازمند، محمد جواد اشتری، حسینعلی جاهد، دکتر فریده عصاره، الهه حسینی، دکتر مریم نظری، محمد مهدی مولایی و امیر یزدیان همراه است.

در پانزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، بخش نهم کتاب نگارش در روابط‌عمومی با موضوع روابط بین رسانه‌ها و درج خبر منتشر شده است.