«فیلیمومدرسه» علاوه بر تدریس دروس در پایه‌‌‌های مختلف آموزشی، دوره‌‌‌های مهارت‌آموزی ویژه تابستان برای کودکان تدارک دیده است. اسکراچ (برنامه‌‌‌نویسی) از دوره‌‌‌های پرکاربردی است که در مدارس اکثر کشورهای پیشرفته دنیا تدریس می‌شود که حالا امکان آموزش آن در «فیلیمومدرسه» نیز مهیا شده است. با تماشای این دوره تصویری که به صورت کاملا گرافیکی طراحی شده، توانایی حل مسأله در بچه‌‌‌ها به میزان قابل‌توجهی تقویت می‌شود. آشنایی بیشتر با دنیای تکنولوژی و درک آسان‌‌‌تر مفاهیمی چون هوش مصنوعی از دیگر مواردی است که با گذراندن این دوره اتفاق می‌‌‌افتد. پیشرفت درسی قابل‌توجه به‌خصوص در ریاضیات از پیامدهای دیگری است که تمرین برنامه‌‌‌نویسی برای بچه‌‌‌ها رقم می‌‌‌زند.

در کنار اینها، آموزش برنامه‌‌‌نویسی در این‌‌‌دوره به دنبال ایجاد فضایی است که بدون ایجاد خستگی برای بچه‌‌‌ها در حین تماشای کارتون به آنها این مهارت را بیاموزد، جریانی که باعث می‌شود تا به واسطه آن در آینده فرصت‌‌‌های شغلی مناسبی پیش روی این بچه‌‌‌ها قرار داشته باشد.

همچنین فیلیمومدرسه امکان ویژه‌‌‌ای را تدارک دیده که از طریق آن می‌توانید با ورود به سایت، ۹۰ ثانیه اول تمام قسمت‌‌‌ها را به صورت رایگان تماشا کنید و اگر از روش تدریس به شیوه این مدرسه کمک‌‌‌آموزشی رضایت داشتید، با ارزان‌‌‌ترین قیمت موجود در بازار اشتراک تهیه کنید.