روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران دارو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دایران» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
ریخته‌گری ایران صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. داروسازی کوثر در رده دوم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» مبلغ ۴۴۰ ریال و سرمایه آن معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۰۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» بیش از پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم پارس‌خودرو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری البرز در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «والبر» مبلغ 350ریال و سرمایه آن معادل 440میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ریخته‌گری ایران به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه سوم ایستاد. «فرآور» با سرمایه 16میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3856ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 550ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌‌‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 140ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد.آلومینیوم ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «فایرا» با سرمایه 165میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 4007 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه دوم شد.سرمایه «ستران» برابر 902میلیارد و 344میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 752 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد.آبادگران ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت.سرمایه «ثاباد» برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد.الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری توس‌گستر در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «وتوس» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. چرخشگر در رده دوم این گروه ایستاد. «خچرخ» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۱۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سیمان شرق در رده سوم این گروه ایستاد. «سشرق» با سرمایه ۴۲۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که حق‌تقدم صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» بیش از یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. محورسازان جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس