بیشترین بازدهی هفتگی
کابل باختر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. فارسیت دورود پنجم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «سفارود» 472ریال و سرمایه آن برابر رقم 56میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
کابل باختر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که موتوژن در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «بموتو» سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان آذرماه 86 را مبلغ 479ریال پیش‌‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 113میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت کابل باختر به خود اختصاص داد. لوله و تجهیزات سدید در رده سوم این گروه ایستاد. «فسدید» با سرمایه 32میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم سه‌هزار و 40ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
فرآوری مواد معدنی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. نفت بهران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» دو هزار و 972 ریال و سرمایه آن معادل 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر چهار هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک هزار و 204 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت هپکو به خود اختصاص داد. سیمان داراب در رده چهارم این گروه ایستاد. «ساراب» با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 304ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
هپکو هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 381ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را سولیران به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» معادل یکصدمیلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 175ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سیمان غرب به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم ایستاد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 406ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شهد خوی در رده نهم این گروه ایستاد. «قشهد» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم سال مالی 86 خود را 760ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان غرب هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. جوشکاب یزد چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» برای سال مالی 86 برابر یک‌هزار و 805 و سرمایه آن معادل هفت‌میلیارد و 700میلیون ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گروه صنعتی ملی ارزان‌ترین سهم بود. سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وبوعلی» با سرمایه 800میلیارد ریال سود هر سهم سال مالی منتهی به شهریور ماه 86 را مبلغ 207 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال جاری 694 ریال و سرمایه آن بالغ بر یک هزار و 200میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
گروه صنعتی ملی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه هشتم شد. سرمایه «غناب» برابر رقم 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پلاستیک شاهین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را آلومراد به خود اختصاص داد. «فمراد» با سرمایه 10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 928ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سیمان شمال جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «سشمال» با سرمایه 183میلیارد و 772میلیون ریال، سود سال مالی 86 را رقم 616ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس