روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. حفاری شمال در رده دهم این گروه ایستاد. «حفاری» با سرمایه‌ای معادل ۲ هزارو۶۰۵ میلیاردو۴۰۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۰۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه۳ هزارو ۵۲۰ میلیارد ریال بدست آورد .سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده دهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو ۲۰۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۶۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری رنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه نهم شد. سرمایه «وبصادر» معادل۱۶ هزارو ۸۰۳میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته صدرا به دست آورد. تکنوتار در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی سعدی جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر۹۸ میلیارد‌ و۵۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم۵۰۲ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان بهبهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. درخشان تهران پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «پدرخش» مبلغ435 ریال و سرمایه آن معادل 27 میلیاردو 550میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم گرجی به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه دهم ایستاد. «سمازن» سود هر سهم خود را با سرمایه 273 میلیاردو996میلیون ریال،732 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام ایران خودرو پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پارسیان در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه9 هزار میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 534‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر ایران خودرو به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه 2 هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ870 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مپنا در این گروه سوم شد. سرمایه «رمپنا» برابر 7هزارو950 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ406 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته شهد خوی به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر 51میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه 104میلیاردو318 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم512 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه همدان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه قزوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کقزوی» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۰۳۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۸۴ میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
ناب صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان غرب در رده دهم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام مپنا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۸۵ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز سرمایه‌گذاری رنا به خود اختصاص داد. آذر آب در رده نهم این گروه ایستاد. «فاذر» با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «ورنا» معادل یک هزار و۶۰۰ میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل۴۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر شهد خوی به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر ۹۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی پارس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس