روزانه
بیشترین بازدهی
چادرملو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی زهراوی صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه سوم شد. سرمایه «رمپنا» بیش از هفت‌هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. «رمپنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سولیران به دست آورد. کابل باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال،‌ پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۱۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سولیران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. خدمات انفورماتیک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «رانفور» مبلغ 2386ریال و سرمایه آن معادل 250میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآوری موادمعدنی به دست آورد. گل‌گهر در جایگاه سوم ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2384ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 2496ریال پیش بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 800ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه پنج‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 443ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام‌ معامله‌شده را به دست آورد که نیروترانس در این گروه پنجم شد. سرمایه «بنیرو» برابر 135میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 494ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت‌ روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. پلاستیک شاهین در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «پشاهن» برابر 45میلیارد و 220میلیون ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 34ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سیمان هگمتان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت سیمان هگمتان سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۳۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
کابل باختر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. مس شهید باهنر در رده نهم این گروه ایستاد. «فباهنر» با سرمایه‌ای معادل ۴۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۰۴۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده ششم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساخت» بیش از یک‌هزار و ۹۰میلیاردو۲۹۶میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس