روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم پلاسکوکار در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که جوشکاب یزد در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «بکاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کارخانجات مخابراتی ایران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تامین ماسه در رده چهارم این گروه ایستاد. «کماسه» با سرمایه‌ای معادل ۳۱ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سرمایه‌گذاری سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک ملت دراین دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۶ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه گذاری سایپا به خود اختصاص داد. بانک سینا در رده هشتم این گروه ایستاد. «وسینا» با سرمایه‌ای معادل ۴ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۱۱ هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه گذاری رنا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سدور» با سرمایه‌ای برابر ۸۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم یک هزار و ۱۳۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
چرخشگر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. موتوژن دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بموتو» مبلغ 611 ریال و سرمایه آن معادل 226 میلیارد ‌و 800میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن به دست آورد. تایدواتر خاورمیانه در جایگاه چهارم قرار گرفت و سود هر سهم خود را با سرمایه 628 میلیارد و 588 میلیون ریال، 533 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه‌گذاری سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 295 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک کار آفرین به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه17 هزار و 368 میلیارد و 934 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 556 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک کارآفرین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه نهم شد. سرمایه «خساپا» برابر 10 هزار و 400 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 550 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «تپکو» برابر 397 میلیارد و 800 میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 29 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس پامچال جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «شپمچا» با سرمایه 24 میلیارد و 500 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم یک هزار و 423 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
پارس پامچال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که صنعتی اردکان در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کسرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل
42 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم لیزینگ صنعت و معدن صدر‌نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. بیمه البرز در رده دوم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه‌ای معادل 600 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 347 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حق تقدم ایران ترانسفو پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری غدیر در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 12 هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل665 ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه گذاری سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «وساپا» با سرمایه سه هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر459 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6 هزار و 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 509 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ‌30 ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاربراتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر 145 ‌‌میلیارد و 705 میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 350 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس