دنیای اقتصاد- اصقهان- آرزو کریمی‌مقدم: جانشین رئیس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از ابراز رضایت درصد بالایی از مسافران از عملکرد خدمات تمام دستگاه‌های مربوط به این ستاد خبرداد و گفت: امسال مدیریت واحد شهری با توجه به تجربیات سال‌های قبل در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان وضعیت و شرایط بهتری را به نمایش گذاشت.
محسن رنجبر با بیان این مطلب گفت: اسکان مسافران در نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد در این کلان‌شهر رشد داشت و در موج دوم سفرهای نوروزی این میزان به ۴۰ درصد افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه در برخی مواقع در این ایام بالغ بر ۱۱ برابر ظرفیت رسمی اسکان، مسافر به اصفهان وارد می‌شد، اظهار کرد: با این وجود به علت برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش و همت اعضای این ستاد هیچ بار مضاعفی به این شهر تحمیل نشد و بستر این کلان‌شهر از لحاظ ترافیکی و اجتماعی آرام‌تر از سال گذشته بود.
وی رسیدگی به نظافت و تمیزی شهر، نما و منظر شهری متناسب با ایام فاطمیه و برنامه‌های فرهنگی اصفهان را در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بهتر دانست و ادامه داد: برگزاری اولین هفته فرهنگی میدان امام علی(ع) و برپایی تورهای گردشگری در ایام نوروز امسال غنی‌تر و پرمحتواتر بود. جانشین رئیس ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر با تاکید بر اینکه امسال مدیریت واحد شهری با توجه به تجربیات سال‌های قبل در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان وضعیت و شرایط بهتری را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: با وجود خشکی رودخانه به عنوان یکی از جاذبه‌های شهر اصفهان، میهمانان و شهروندان در نوروز امسال از مراکز و فضاهای دیگری همچون ناژوان و باغ گل‌ها بیشتر از سال قبل استقبال کردند.