دنیای اقتصاد- قزوین - مهرداد نوری: شهردار قزوین گفت: شهر قزوین با وجود ناملایمات اقتصادی در حال توسعه است. مسعود نصرتی در مراسم تقدیر از فعالان در برگزاری بزرگداشت روز قزوین، مناسب‌سازی شهر قزوین در نوروز ۹۱، نمایشگاه بازی و اسباب بازی و افتتاح پروژه‌های شاخص شهرداری قزوین که به همت شورای اسلامی و شهرداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای شهرداری با عشق و علاقه کارهای مدیریت شهری را پیش می‌برند، افزود: لازم است ما لحظه به لحظه یادآور شرح وظایفی که به ما برای حل مشکلات مردم و توسعه و آبادانی شهر قزوین سپرده شده است، باشیم تا بتوانیم خدمات با کیفیت‌تری ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح زودتر از موعد تقاطع‌ها کار بزرگی در سطح ملی است، افزود: مردم ما مردم بسیار فهیم و قدرشناس هستند و از کوچک‌ترین اقدامات شهرداری تشکر دارند و این به مفهوم این است که مردم اقدامات مدیریت شهری را باور دارند.

این مقام مسوول با بیان اینکه بین مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر اتحاد و مشارکت وجود دارد و این مشارکت باعث پیشرفت و توسعه شهر در ناملایمات اقتصادی شده است، بیان کرد: یک کار گروهی با حمایت‌های مالی و فکری همیشه زودتر به نتیجه خواهد رسید و این مهم در مدیریت شهری باعث شده است که اهداف و ماموریت‌ها زودتر به نتیجه برسد.