چاپگرهای پرفروش اچ پی

بازار دیجیتال- مدل M۱۲۱۴nfh به عنوان پرینتر پرفروش لیزری چند کاره مشکی با برند HP در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، M۱۲۱۴nfh یک چاپگر پرفروش است که دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ دوروی اسناد به طور دستی، تجهیز به حافظه ۶۴ مگابایتی و پردازنده ۴۰۰مگاهرتز، کارت شبکه، یک درگاه usb۲، یک درگاه شبکه Rj۴۵، یک درگاه تلفن Rj۱۱ و... است. سرعت چاپ این دستگاه هم ۱۸ برگ در دقیقه با وضوح چاپ ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه که قابلیت ۸۰۰۰ برگ در ماه را دارد از سیستم‌های عامل Windows® ۷; Windows Vista®; Microsoft® Windows® XP, Server۲۰۰۳, Server ۲۰۰۸ پشتیبانی می‌کند و به کارتریج (CE۲۸۵A (۱۶۰۰ صفحه مجهز است.

سایز کاغذ قابل پشتیبانی توسط این چاپگر نیز ۷۶ در ۱۲۷ تا ۲۱۶ در ۳۵۶ میلیمتر است. این چاپگر با قیمت ۳۴۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.

همچنین مدل CP۱۰۲۵ از پرینترهای لیزری تک کاره رنگی این برند در بازار داخلی است که فروش بالایی دارد. این چاپگر لیزری رنگی دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ دوروی اسناد، تجهیز به حافظه ۸ مگابایتی و پردازنده ۲۶۶ مگاهرتزی است.

تجهیز به یک درگاه USB۲ ، پشتیبانی از سیستم‌های عامل Windows XP, Windows Vista, Windows ۷ و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این دستگاه همچنین قابلیت چاپ ۱۵۰۰۰ برگ در ماه را دارد. CP۱۰۲۵ با قیمت ۲۳۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی به بازار داخلی عرضه شده است.