راه‌اندازی 500 شعبه مجازی بانکی

رییس هیات مدیره بانک شهر از راه‌اندازی ۵۰۰ شعبه مجازی در مکان‌های عمومی و افزایش شعب بانک شهر به ۱۷۰ شعبه خبر داد. به گزارش خبرنگار موج، حسین محمد پورزرندی رییس هیات‌مدیره بانک شهر در مراسم رونمایی که از سامانه الکترونیکی بانک شهر برگزار شد، گفت: بانک الکترونیکی این امکان را فراهم می‌سازد که خدمات نوینی برای شهروندان ایجاد شود. وی با تاکید بر ایجاد شعب الکترونیکی در تمامی کلانشهرها افزود: بانکداری ما با بانکداری دنیا متفاوت است، اما باید به سمت بانکداری نوین پیش برویم.

پورزرندی ضمن بیان اینکه باید بانکداری را باید به منازل مردم ببریم از راه‌اندازی ۵۰۰ شعبه مجازی در مکان‌های عمومی خبر داد.

درخشنده مدیرعامل بانک شهر نیز در خصوص تاسیس شعب فیزیکی این بانک با توجه به سیاست بانک مبنی بر گسترش سامانه بانکداری مجازی گفت: بانک‌های تجاری نیاز به فضای فیزیکی دارند و ما نیز سعی داریم که تعداد شعب خود را تا پایان سال به ۱۷۰ شعبه برسانیم. وی گفت: سیاست ما این است که بانکداری را به مکان‌هایی از جمله پارک‌ها، مکان‌های عمومی و فرودگاه‌ها ببریم که وقت‌های تلف شده مردم در آن زیاد است.

شهرداری برای بانک شهر فرش قرمز پهن نمی‌کند

شهردار تهران گفت: شهرداری برای بانک شهر فرش قرمز پهن نمی‌کند، این بانک شهر است که باید به درستی به شهروندان سرویس بدهد.

سامانه الکترونیکی بانک شهر با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل این بانک و شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها رونمایی شد.

محمدباقر قالیباف در این مراسم اظهار کرد: بانک شهر بانک شهرداری نیست و متعلق به مردم شهر است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت دولتی به جایی نمی‌رسد، گفت: باید به سمت مدیریت کارفرمایی برویم، این امر نیز در صورتی میسر می‌شود که ابزاری از جمله صنعت بانکداری، بیمه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در اختیار داشته باشیم.

قالیباف به پروسه طولانی اخذ مجوز بانک‌شهر از بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: نفس ما را گرفتند تا مجوز بانک شهر را به ما دادند. اکنون نیز باید مسیر خود را طی کنیم تا آنچه که حق ماست را بگیریم.وی در ادامه دنبال کردن پروسه ایجاد بانک‌ها را از دهه ۷۰ توسط خود مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک شهر ششمین بانکی است که تا به امروز شکل‌گیری آن را مورد پیگیری قرار دادم.