ثبات قیمت  در بازار انواع رادیو پخش خودرو

بازار دیجیتال - قیمت انواع دستگاه رادیو پخش خودرو طی یک هفته اخیر در بازار ثابت بوده است. طبق اعلام نمایندگی فروش محصولات سونی (بازرگانی ایران) قیمت انواع دستگاه رادیو پخش این شرکت طی یک هفته گذشته ثابت بوده و در‌حال‌حاضر مدل‌های CDX-CT۷۶۰، CDX-V۶۸۰۰ و CDX-GT۵۶۰ جزو دستگاه‌های پخش رادیو پرفروش شرکت سونی محسوب می‌شوند که دارای ویژگی‌هایی چون پخش DIVX ،MP۳ و VCD هستند.

این دستگاه‌ها در‌حال‌حاضر به ترتیب با قیمت ۱۴۵، ۱۶۵ و ۱۲۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت ال.جی (گلدیران) نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه رادیو پخش این شرکت طی یک هفته گذشته خبر داد. در‌حال‌حاضر دستگاه‌های رادیو پخش خودرو ال.جی مدل LAC-۸۶۰۰، LAV-M۷۵۰۰ ، LAC-M۶۶۰۰ در بازار موجود هستند که با ویژگی‌هایی چون پخش CD، MP۳ و DVD به بازار ارائه شده‌اند. این دستگاه‌ها در‌حال‌حاضر با قیمت ۱۴۵، ۲۲۰ و ۱۱۵هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین باندهای جدید خودرو با برند ال.جی نیز در مدل‌های LAS-۶۵۲۰، LAS-۶۹۳۰ و LAS-۵۲۲۰ در بازار موجود هستند که به ترتیب با قیمت ۳۰، ۳۵ و ۲۸هزار تومان عرضه می‌شوند.

همچنین طبق اعلام یکی از نمایندگی‌‌های شرکت پایونیر قیمت انواع رادیو پخش خودرو این مارک نیز در بازار ثابت بوده است.

در‌حال‌حاضر نیز مدل‌های ۲۹۵۰، ۳۹۵۰ و ۴۹۵۰ از دستگاه‌های رادیو پخش خودروی این مارک نیز به ترتیب با قیمت ۸۶، ۹۸ و ۱۰۵هزار تومان به فروش می‌رسند.