استقلال برابر شیرین فراز به 3 امتیاز بازی رسید

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری برابر شیرین فراز کرمانشاه، ۳ امتیاز با ارزش را در زمین حریف بدست آورد.

در نخستین دیدار از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر- جام خلیج فارس - تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد میزبان خود شیرین فراز کرمانشاه را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. در این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه و در حضور بیش از ۷‌هزار تماشاگر برگزار شد، آرش برهانی در دقیقه ۳۶، امیدرضا روانخواه در دقیقه ۵۴ و سان جان در دقیقه ۸۵ گل‌های تیم فوتبال استقلال تهران را به ثمر رساندند و محمد احمدپوری در دقیقه ۳+۹۰ تک گل تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه را وارد دروازه استقلال کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده خداداد افشاریان بود که به اتابک نمازی، سجاد امیدی و بدرا جکیته از تیم فوتبال شیرین فرازکرمانشاه و مهرداد پولادی و محمد نوازی از تیم استقلال تهران کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی استقلال تهران ۷ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول صعود کرد ولی تیم شیرین فرازکرمانشاه با ۴ امتیاز رده یازدهم را به خود اختصاص داده است.

تیم فوتبال سپاهان هم در یک بازی نسبتا ضعیف مقابل تیم راه‌آهن در حالی که بازی را با گل‌های محمود کریمی ۲ بر صفر جلو بود در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رساند تا تیم راه‌آهن به همراه اکبر میثاقیان شادمان از زمین حریف خارج شوند. تارتار کاپیتان تیم راه‌آهن در پایان این بازی گفت: گلزنی به تیم سپاهان آن هم در خانه خود کار هر تیمی نیست.

در ادامه مرفاوی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال در بازی با شیرین فراز می‌‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند اما در ضربات نهایی خوب عمل نکردند.

مربی تیم استقلال تهران که به جای ناصر حجازی سرمربی این تیم، پس از پیروزی برابر شیرین فراز کرمانشاه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: آنچه که ما از بازیکنانمان خواسته بودیم در زمین مسابقه به خوبی پیاده کردند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تاکتیک‌های تیمی را که در تمرینات مرور کرده بودیم و آنچه که توقع داشتیم در زمین به خوبی پیاده کردند و امیدواریم که این روند رضایت‌بخش، در بازی‌های آینده نیز تداوم یابد.

مرفاوی ادامه داد: تیم ما متاسفانه در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و امتیازهای حساسی را از دست داد، همین امر سبب شد تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم مصمم شوند تا با موفقیت زمین را ترک کنند.

وی تصریح کرد: در آینده با جذب چند بازیکن جدید و به‌ویژه با پیوستن فرهاد مجیدی به تیم، وضعیت استقلال بسیار بهتر از این می‌شود و قطعا نتایج رضایت بخشی از این پس از تیم ما شاهد خواهید بود.

مرفاوی در پایان در خصوص تیم شیرین فراز گفت: تیم شیرین فراز با توجه به اینکه تازه به لیگ برتر راه یافته تجربه چندانی ندارد اما به نظر من روز به روز وضعیت این تیم بهتر خواهد شد.

دیدار این دو تیم در شرایطی برگزار شد که محمود فکری کاپیتان تیم شیرین فراز کرمانشاه پس از ۱۴‌سال رودرروی تیم پیشین خود استقلال قرار گرفت.

برپایه این گزارش، حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* تماشای دیدار تیم‌های شیرین فراز و استقلال تهران، علاقه‌مندان به فوتبال در شهر کرمانشاه را از ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه به مقابل در ورزشگاه آزادی این شهر کشانده بود.

* سکوهای ورزشگاه آزادی کرمانشاه تا ظهر روز پنجشنبه پر شده بود و در حدود پنج هزار نفر پشت در انتظار ورود به ورزشگاه را می‌کشیدند اما ساعاتی پیش از شروع بازی با درخواست مسوولان هیات فوتبال استان کرمانشاه، تماشاگران از مقابل درهای ورزشگاه متفرق شدند.

* نزدیکی تماشاگران به زمین چمن مسابقه این شائبه را به وجود آورده بود که احتمال دارد با اعتراض تماشاگران جو ورزشگاه متشنج شود اما با تدابیری که هیات فوتبال استان کرمانشاه و نیروی انتظامی اندیشیده بودند، تماشاگران با نظم در ورزشگاه حضور یافتند و مشکل خاصی پیش نیامد.

* تماشاگران کرمانشاهی از نحوه بلیت فروشی در استادیوم آزادی رضایت نداشتند.

* امکانات ورزشگاه آزادی کرمانشاه محدود بود و همین مساله باعث نارضایتی هواداران و تماشاگران شده بود.

* پیش از آغاز بازی محمود فکری و ستار همدانی با حضور در کنار نیمکت ذخیره‌های تیم فوتبال استقلال از مربیان تیم برای رویارویی با آبی پوشان کسب اجازه کردند.

* در پایان بازی بین تعدادی از خبرنگاران با پرسنل تربیت‌بدنی استان کرمانشاه درگیری به وجود آمد.