زمان پخش مجموعه تلویزیونی طنز «قرارگاه مسکونی» به کارگردانی «جواد رضویان» هنوز مشخص نشده است و این در حالی است که این مجموعه برای نوروز امسال آماده پخش بود. به گزارش خبرگزاری فارس، «قرارگاه مسکونی» نام مجموعه ۱۴ قسمتی به کارگردانی «جواد رضویان» است که قرار بود در ایام نوروز از شبکه اول سیما پخش شود اما درست چند روز مانده به سال نو خبر آمد که مجموعه «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی «مهدی مظلومی»که قرار بود در نیمه دوم فروردین ماه و پس از به پایان رسیدن سریال قرارگاه مسکونی پخش شود جایگزین این سریال شده است و با گذشت ایام تعطیل و به پایان رسیدن فروردین ماه هنوز هیچ خبر دقیقی از زمان پخش این مجموعه در دسترس نیست.

جواد رضویان کارگردان این مجموعه تلویزیونی در این باره گفت: بنا بر توافقاتی که با شبکه اول سیما داشتیم، کار ۲۹ اسفندماه به شبکه تحویل داده شد و از علت تغییر زمان پخش این مجموعه اطلاعی ندارم.

وی در ادامه اظهار داشت: من کارم را تمام و کمال تحویل داده‌ام و مابقی پیگیری‌ها برای مشخص شدن زمان پخش بر عهده تهیه کننده است.

جواد رضویان درباره آرشیو شدن این مجموعه در صداوسیما گفت: این مجموعه کار خوبی از آب درآمده و دلیلی برای آرشیو شدن آن وجود ندارد.

«محمدرضا تختکشیان» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی قرارگاه مسکونی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: بنابر تشخیص مدیران صداوسیما زمان پخش این سریال مشخص خواهد شد.

وی افزود: عقب انداختن زمان پخش این مجموعه که در فضای نوروز ساخته شده منجر به افت مجموعه خواهد شد و بسیاری از مخاطبان خود را از دست خواهد داد.

وی در ادامه گفت: این سریال برای پخش در نوروز ۸۶ ساخته شده و یقینا با تعویق در زمان پخش بسیاری از جذابیت‌های خود را از دست خواهد داد.

«سید مجید میرمیران» مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما نیز حاضر به اظهارنظر در مورد زمان پخش این مجموعه تلویزیونی نشد.

وی که پیش از این مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما را بر عهده داشت از اوایل بهمن ماه سال گذشته با حکم «علیرضا برازش» مدیر شبکه یک سیما، به سمت مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما منصوب شد.

در قرارگاه مسکونی بازیگرانی چون مهران غفوریان، یوسف تیموری، مهران رجبی، یوسف صیادی، علی صادقی، جواد رضویان به ایفای نقش می‌پردازند.