کولر لازم نداریم آب میوه هم هست

مربی تیم ملی فوتبال شایعه اختلاف با علی دایی و فرهاد مجیدی را به شدت تکذیب کرد. او درباره حواشی اردوی تیم ملی در اتریش گفت‌وگویی با فارس انجام داده که گزیده‌اش را می‌خوانید: با توجه به اینکه خودم در اروپا بازی کرده‌ و تجربه زیادی در این مورد دارم، می‌دانم تمام کمپ‌های ملی و باشگاهی مانند همین کمپ اتریش است. معمولا در کمپ‌هایی که در ارتفاع ۱۸۰۰ متری سطح دریا هستند، کولر وجود ندارد. بازیکنان تیم ملی هم چون از تهران و از زیر کولر آمده‌اند، کمی روی این موضوع حساسیت ایجاد شده است. در حال حاضر هوا به قدری خنک است که پنجره تمام اتاق‌ها باز و امکانات هتل بسیار خوب و مفید است. در کنار هتل، سالن بدنسازی، استخر و زمین فوتبال مستقر است و آب میوه‌های رایگان در هر لحظه برای بازیکنان مهیا است. می‌دانید که سایر هتل‌ها برای این موضوع هزینه‌های کلانی می‌گیرند، اما انواع و اقسام آب میوه‌ها برای ملی‌پوشان به صورت رایگان سرو می‌شود. برای شام و ناهار و سایر وعده‌ها آشپز ایرانی داریم.

در اخبار شنیده‌ام که به طور مثال کنار کمپ بوی گاو می‌دهد و سایر مسائل دیگر؛ اما اگر از من می‌پرسید این اطمینان را به شما می‌دهم که هیچکدام از این مسائلی که عنوان می‌شود صحت ندارد. از اخباری که می‌شنوم، خنده‌ام می‌گیرد. بازیکنان پس از تمرین از طبیعت اینجا لذت زیادی می‌برند.

این که گفته می‌شد می‌خواهم در بازگشت به ایران پاسخ دایی را به شکل کوبنده بدهم شایعه است. یک بار دیگر محکم و مقتدرانه می‌گویم که برای دوستی‌ای که با امثال دایی، پیروانی، خاکپور، عزیزی و... ایجاد شده ۲۰ سال زمان صرف شده است. اعتقاد دارم به خاطر جایگاهمان، نباید دوستی‌ها را نادیده بگیریم. یک لحظه دوستی‌ام با بازیکنان جام جهانی ۹۸ را با تمام دنیا عوض نمی‌کنم، چراکه بزرگ‌ترین لذت دنیا را با تیم ملی ۱۹۹۸ برده‌ام. در مورد دایی قبل از سفر به اتریش با او صحبت کردم. ما رفاقت گرمی با هم داریم. رفاقت ما نود و هشتی‌ها رفاقتی خانوادگی است.

(در مورد شایعاتی مبنی بر این که مانع دعوت فرهاد مجیدی شده) قبل از هر چیز مدیران استقلال می‌دانند که مجیدی را من به استقلال آوردم. همه من را به عنوان یک استقلالی متعصب می‌شناسند، اما قداست تیم ملی آنقدر بالا است که علایق شخصی‌ام را در این گونه موارد دخیل نکنم.