گروه بنگاه‌ها:گروه صنعتی بوتان به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین تولیدکننده‌های ایرانی فعال در حوزه صنایع گرمایشی، جدیدترین پکیج شوفاژ دیواری،آبگرمکن‌های دیواری فوری و رادیاتورهای حوله خشک‌کن فولادی خود را در آستانه فرارسیدن ماه‌های سرد سال به بازار عرضه کرد. براساس این گزارش،جدیدترین پکیج شوفاژ دیواری بوتان با نام «پارما» که طراحی آن در ایتالیا صورت گرفته، با استفاده از بهترین قطعات شرکت‌های معتبر اروپایی تولید شده است.

قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت‌ها و کیفیت قطعات به‌کار رفته در آن، موجب شده که از متناسب‌ترین محصولات بازار برای واحدهای تا متراژ ۲۰۰ مترمربع (با توجه به شرایط آب و هوایی) به حساب آید. پارما دارای سیستم ماژولار هوشمند تنظیم شعله برای تناسب با دمای تنظیم‌شده و مصرف کمتر گاز است که همین موضوع موجب صرفه‌جویی در هزینه گاز مصرف‌کنندگان خواهد شد. مقاومت بالای اجزای الکترونیکی این مدل در برابر آب و رطوبت این امکان را ایجاد کرده تا با اطمینان کامل در فضای باز و استان‌های دارای رطوبت بالا نیز نصب و مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل دارای سیستم‌های متنوع عیب‌یاب الکترونیکی، ضدیخ‌زدگی، ضدگریپاژ پمپ و شیر سه‌طرفه و بای‌پس خودکار بوده و همچون سایر محصولات بوتان نشان کیفیت اروپا CE،استاندارد ملی ایران و استاندارد ایمنی و بهداشت را نیز دارد. آبگرمکن‌های جدید بوتان نیز که به تازگی روانه بازار شده‌اند، با وجود ابعاد کوچک، دارای توانایی و قابلیت‌های کم‌نظیری هستند که می‌توانند انتخاب مطمئن بسیاری از مشتریان باشند. آبگرمکن‌های BX به‌عنوان تنها مدل موجود در بازار با این ظرفیت حرارتی قابلیت ویژه اتصال به دودکش ۱۰ سانتی‌متر ساختمان را نیز دارد، همچنین این امکان را در اختیار خریداران قرار می‌دهد تا در محل‌هایی که قطر دودکش ساختمان ۱۵ سانتی‌متر است، با استفاده از یک تبدیل ساده از این محصول جدید استفاده شود. پلت‌فرم مورد استفاده در این آبگرمکن‌ها مطابق با آبگرمکن‌های صادراتی بوتان بوده و به‌صورت مکانیزه و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات این صنعت تهیه شده‌اند.

رادیاتورهای حوله خشک‌کن فولادی بوتان نیز در سه سایز مختلف ۱۰،۱۴و ۱۹ لول و متناسب با محل‌های نصب متفاوت طراحی و با کیفیتی متمایز تولید شده‌اند تا خریداران بتوانند به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و در حمام یا دیگر محل‌های مورد نظرشان نصب کنند. با توجه به تمرکز همیشگی بوتان مبنی بر تولید محصولات با کیفیت و ماندگار، رادیاتورهای حوله خشک‌کن بوتان با بهره‌گیری از فناوری Brazing تولید شده‌اند تا احتمال نشتی آنها به صفر برسد. علاوه بر این، رادیاتورهای جدید بوتان با استانداردهای سختگیرانه‌ای مورد آزمایش قرار گرفته‌اند تا مشتریان در طول سال‌های متمادی استفاده از آنها احساس آرامش داشته باشند. همچنین با استفاده از تکنولوژی پوشش رنگ الکترواستاتیک به‌کار رفته در تولید این رادیاتورها، علاوه بر ماندگاری بالای این محصول و جلوگیری از آسیب‌پذیری در طول زمان، ظرافت خاصی به بدنه داده شده تا علاوه بر کیفیت عملکردی، ظاهر زیبایی نیز داشته باشد.