قیمت احتمالی نکسوس‏های آینده گوگل لو رفت

فارنت: با اینکه تا الان اطلاعات زیادی درباره گوشی نکسوس امسال به دست آورده‏ایم، هنوز قیمت این دستگاه‏ها اعلام‏نشده است. تصاویر رندر گوشی‏های گوگل Nexus Marlin و Nexus Sailfish به همراه جزئیات سخت‏افزاری آنها، در هفته‏های پیش پخش شد.منبعی از داخل HTC، شرکتی که مسوول تولید گوشی‏های نکسوس امسال است، گفته که گوشی‏های گوگل مدل ۲۰۱۶ از نمونه‏های قبلی اندکی گران‏قیمت‏تر خواهند بود.

با توجه به این مطلب، مدل ۳۲ گیگابایتی هر دو گوشی Nexus Marlin و Nexus Sailfish با قیمت‏های به ترتیب ۵۹۹ و ۴۹۹ دلار به خریداران عرضه خواهد شد. مشخصا مدل‏های دیگر با فضای داخلی بیشتر، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.به یاد داشته باشید که Nexus ۵X ۳۲ گیگابایتی در زمان عرضه با قیمت ۴۲۹ دلار و Nexus ۶P ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۴۹۹دلار به خریداران عرضه شد. پس تفاوت قیمت نکسوس‏های جدید با نسل قبلی چندان هم ناچیز نیست.ازآنجا ‏که گفته‏شده از این دو گوشی در ماه بعدی رونمایی می‏شود، انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از آن نیز به دستمان برسد.

Marlin و Sailfish شاید اولین گوشی‏های مجهز به اندروید نوگت نباشند، اما احتمالا اولین گوشی‏هایی با این نسخه از اندروید هستند که در فروشگاه‏ها و برای ارائه به علاقه‏مندان آماده خواهند بود.هردو کمپانی گوگل و ال‏جی تایید کرده‏اند که V۲۰ اولین گوشی هوشمندی که به‏صورت پیش‏فرض اندروید نوگت بر آن نصب است، بوده و در تاریخ ۱۶ شهریورماه معرفی خواهد شد. البته هنوز معلوم نیست که کدامیک از گوشی‏های نکسوس یا V۲۰ ال‏جی زودتر از دیگری برای خرید آماده باشد.