عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جلسه صبح امروز این فراکسیون، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز حضور داشت و تاکید کرد با نظر مثبت به ارزیابی وزیران پیشنهادی بنشینیم و قضاوت ها را به بعد از دفاعیات وزیران موکول کنیم.

اسماعیلی جلیلی عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه امروز صبح این فراکسیون با حضور ریاست مجلس، گفت: لاریجانی در این جلسه تاکید کرد که با نظر مثبت به ارزیابی وزرای پیشنهادی بنشینیم و قضاوت ها را به بعد از دفاعیات وزرا موکول کنیم؛ به عبارتی از پیشداوری در خصوص وزیران خودداری کنیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای شکننده صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: به نظر می رسد صالحی امیری بتواند رای اعتماد 145 نماینده مجلس را جلب کند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم نیز وضعیتی بینابینی دارد و پیش بینی می شود رای اعتماد 160 تا 170 نماینده را جلب کند.

جلیلی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اول اعتماد نمایندگان را در میان این سه وزیر پیشنهادی به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش مهر ، فراکسیون رهروان مجلس بزرگترین فراکسیون مجلس است که حدود از 170 عضو دارد و بخشی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نیز عضو این فراکسیون هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.