داریوش قنبری در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به برخی گمانه زنی ها در خصوص کابینه دولت دوازدهم ، گفت:هر چه مطرح می‌شود ، فعلا حدس و گمان است و بیشتر جنبه تحلیلی دارد و طبق اطلاع ما هنوز به افراد یا فرد خاصی برای وزارت خانه مشخصی پیشنهاد داده نشده است.

وی ادامه داد: در عین حال تاکنون تیم آقای دکتر روحانی مطالعات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز کرده و طبیعتا کارهای کارشناسی و انتخاب ‌های مبتنی بر آن باید با توجه به شاخص های مشخصی باشد و کارگروه هایی در دولت در این راستا تشکیل شده اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه تغییر وتحولات در کابینه دولت دوازدهم عمده خواهد بود، افزود: تغییرات پنجاه درصد و بیشتر از آن از سوی بسیاری مطرح می‌شود اما در مجموع نمی توان به طور دقیق گفت که در کدام مناصب تغییرات صورت می گیرد اما تحولات جدی است و فکر می‌کنم آقای روحانی نیز در این چهارسال فرصت کافی داشته تا هیأت دولت را ارزیابی کند.

قنبری خاطر نشان کرد: کسانی که آن طور باید کار نکردند قطعا جای خود را به افراد دیگری خواهند داد، اما اینکه چه کسانی هستند و برای کدام مناصب انتخاب می‌شوند ، مشخص نیست. در عین حال قطعا افکار عمومی کنجکاو است تا همکاران آینده آقای روحانی را بشناسند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.