به گزارش ایسنا، مهران فرشید با فرا خواندن تمام دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان سال ۱۳۸۵ برای ثبت نام در کاوران های خالی، به ایسنا گفت: این دسته از متقاضیان در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود در کاروان‌ها به دو روش حضوری و غیرحضوری از طریق سامانه haj۹۶.haj.ir می‌توانند اقدام کنند.

او یادآور شد: با توجه به محدودیت ظرفیت‌های خالی، پس از تکمیل کاروان‌ها، ثبت‌نام از سایر متقاضیان به سال آینده با شرایط و ضوابط اولویت های اعلامی موکول خواهد شد.

وی اضافه کرد: هزینه ثبت‌نام سفر حج برای متقاضیان استان تهران متغیر بین ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تا ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

مدیر حج استان تهران همچنین اطمینان داد، با افزایش عوامل مجموعه‌ها در حج امسال، خدمات، دسترسی بیشتری داشته باشد و کیفیت آنها نیز ارتقاء یابد.

به گفته فرشید، با توجه به استقرار یک مدیر ثابت در هتل، بیشتر مسوولیت ها از مدیر کاروان برداشته شده و فرصت برای رسیدگی و توجه به زائران بیشتر مهیا شده، همچنین در هر هتل متناسب به جمعیت زائران ساکن، پزشکانی در سه شیفت شبانه روز مستقر هستند که به امور زائر رسیدگی می کنند و برخلاف گذشته همیشه در دسترس زائر قرار دارند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.