به گزارش میزان،سرهنگ شاهپور فلاحی گفت: در پی اعلام شکایت تعداد شش نفر از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی شان در فضای مجازی توسط فرد و یا افراد ناشناس و تهیه استیکر از آن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قدس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعدد شکات پرونده و انتشار تصاویر در فضای مجازی، به صورت ویژه اقدامات گسترده ای انجام شد و در آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از شاکیان با فردی به هویت رضا رابطه دوستی داشته و پس از مدتی رابطه دوستی آنها قطع شده است.

سرهنگ فلاحی بیان داشت:با بدست آمدن سرنخ، متهم در در شبکه های مجازی مورد شناسائی قرار گرفته و در عملیاتی در شهرستان شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: متهم در بازجویی های لب به اعتراف گشوده و ضمن اظهار ندامت،دلیل اعمال مجرمانه خود را انتقام جویی اعلام کرد که در این راستا پرونده تشکیل و با ارجاع به مرجع قضائی، متهم برابر قرار صادره روانه زندان شد.

این مقام انتظامی در پایان خطاب به شهروندان اذعان داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی جهت ایجاد روابط دوستانه و تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نمی باشد چرا که افراد سودجو از این فضا جهت اخاذی و فریب افراد سوء استفاده می کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.