به گزارش میزان، ۳۰ آذرماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان شوش به یک مزدا ۳ مشکوک شده که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو مذکور دارای سابقه سرقت است.

راننده خودرو مزدا ۳ به محض شنیدن دستور توقف از سوی واحد گشت پلیس آگاهی، با افزایش سرعت اقدام به فرار می کند ؛ مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده سعی در متوقف نمودن خودرو کرده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی می کنند اما راننده مزدا ۳ همچنان به فرار ادامه می دهد و نهایتا لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله مأمورین قرار می گیرد.

راننده مزدا ۳ با وجود پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه سعی در فرار از دست مأمورین را دارد و همین امر باعث برخورد خودرو مسروقه با چند خودروی عبوری ، یک موتورسیکلت و در چندین نوبت نیز برخورد با چرخ دستی‌های ویژه حمل بار محدوده‌ی بازار تهران و واژگونی آنها در خیابان می شود اما نهایتا متوقف و قبل از هرگونه اقدام به فرار با پای پیاده، با عکس العمل مأمورین دستگیر می شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد: متهم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی و همدستانش با دستور مقام قضایی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تعقیب و گریز هالیوودی در پایتخت!/تصاویر

تعقیب و گریز هالیوودی در پایتخت!/تصاویر

تعقیب و گریز هالیوودی در پایتخت!/تصاویر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.