به گزارش ایرنا، گزیده ای از این سخنان به شرح زیر است:
(از ابتدای خرداد ماه تا 6 تیرماه 95)
۸/۳/۹۵ در مراسم افتتاحیه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
... با سلام و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که راه آن امام عزیز و راحل را به خوبی ادامه دادند و از انقلاب، کشور و نظام به احسن وجه حراست کردند.
... همه به خوبی می‌دانند که اگر مشکل بزرگی هم در این کشور باشد، با اتحاد و وحدت و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با انسجام و مقاومت، می‌توانیم به خوبی از مشکلات عبور کنیم.
... در سایه اقتصاد مقاومتی و یک رشد مناسب، امسال می خواهیم به رشد 5 درصدی که هدف ماست دست یابیم البته این رشد برای اشتغال ما کافی نیست. همان طور که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری آمده است، ما باید به سمت رشد 8 درصدی حرکت کنیم و اگر بناست به رشد 8 درصد برسیم، نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.
... ما در برجام به این نقطه رسیدیم که اگر وحدت و انسجام در بین مردم باشد، همکاری و هماهنگی بین قوا باشد، خطوط قرمزی که رهبری معظم آن را ترسیم کرده‌اند، مراعات شود و افراد شایسته و صالحی برای انجام کار انتخاب شوند، می‌توانیم مشکل بزرگی مثل مذاکرات هسته‌ای در برابر ۶ قدرت بزرگ جهانی را حل و فصل کنیم.
...مقام معظم رهبری در چندین نوبت اقتصاد را اولویت اول کشور و امروز هم در پیامشان اقتصاد و فرهنگ اسلامی را به عنوان دو اولویت برای مجلس دهم و برای مسئولین جمهوری اسلامی تعیین نمودند.
... روزها یا ساعت‌های ملالت‌آوری هم داشتیم، اما در مجموع مجلس به خوبی در این مسأله مهم در کنار دولت و مردم همه با هم زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، توانستیم مهمترین مسأله سیاسی کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی را به احسن وجه و با کمترین هزینه به مقصد برسانیم.
****

8/3/95 در دیدار رییس سازمان صدا و سیما
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه و در دیدار دکتر عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما افزود: سیره امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که از دیدگاه کلان، صدا و سیما ملزم به تبیین خدمات دولت به جامعه است.
...رییس‌ جمهوری افزود: هرگونه فعالیت جناحی در صدا و سیما به علت ماهیت ملی و فراجناحی اطلاع‌رسانی عمومی، غیرقابل قبول است. همه باید مراقب باشیم خلاف نظر رهبر معظم انقلاب به قطبی سازی جامعه دامن نزنیم و متوجه باشیم که اختلاف‌افکنی، توطئه‌ای دشمنانه است.
****
10/3/95 در اجتماع مردم آذربایجان غربی در ارومیه
... شما مردم غیور اگر امروز امنیت دارید به خاطر نیروهای مسلح است، اگر امنیت دارید به خاطر وحدت کشور زیر سایه پرچم اسلام و ایران است، اگر امروز شما ثبات و امنیت دارید زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب است و اگر امروز شما وحدت و امنیت و انسجام را مشاهده می‌کنید به خاطر فرهنگ بلند ملت بزرگ ایران عزیز است.
****
۱۰/۳/۹۵ در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان غربی
رییس جمهوری با بیان اینکه «ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت در سخت ترین شرایط بوده و هست»، تاکید کرد: وجود اختلاف در میان قوا و ارکان کشور توهم است؛ رهبری محور وحدت هستند.
... حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان غربی اظهارداشت: سیره امام خمینی (ره) راه استقلال و آزادی را مشخص کرد و رهبر معظم انقلاب به شایستگی آن را ادامه دادند.
... رییس‌ جمهوری اقدام مجلس خبرگان رهبری، پس از ارتحال امام خمینی(ره) در انتخاب جانشین به حق امام، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را، بسیار مهم دانست و گفت: امروز راه امام، توسط خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری، ادامه یافته است.
امروز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه به عنوان چتر و خیمه‌گاهی هستند که همه ملت در فراز و نشیب‌ها و روزهای سخت زیر آن جمع می‌شوند.

۱۰/۳/۹۵ در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی
رییس‌ جمهوری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: دولت با اعتقاد کامل به این سیاست‌ها به عنوان راه رسیدن به رشد و توسعه می‌نگرد و خوشبختانه در این راستا وحدت فکری میان مسئولان وجود دارد.
****
11/3/95 در اجتماع بزرگ مردم مهاباد
ما امروز به درگاه خداوند بزرگ شکرگزاریم که محبت، الفت و برادری را در میان همه ما ایجادکرده است. در این کشور یک قانون اساسی بر همه ما حاکم است، در این کشور یک دولت بر مملکت حکمرانی می کند و در این کشور یک رهبری بزرگ پرچمدار نهضت و انقلاب اسلامی ایران است .
****
۱۱/۳/۹۵ در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی
دکتر حسن روحانی ضمن بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خمینی(ره) در 13 خرداد 1342 (عاشورای حسینی) و اوج نهضت اسلامی درسال 42؛ سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب را تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد که با ادامه راه امام و در پرتو هدایت های مقام معظم رهبری، با رفع برخی مشکلات، اهداف بلند انقلاب اسلامی سریعتر محقق شود.
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح نگرانی ها پس از رحلت امام و رویکرد مطرح شده در مجلس خبرگان وقت برای انتخاب شورای رهبری، افزود: علی رغم این مسایل، با عنایت خاص خداوند و با رأی خبرگان، در کمترین زمان ممکن رهبر معظم انقلاب انتخاب گردید که موجب التیام غم و اندوه مردم و آرامش جامعه و استحکام نظام شد.
دکتر روحانی تأکید کرد: در 14 خرداد 68 شخصیتی انتخاب شدند که نه آن روز، بلکه اگر هر زمان دیگری تاکنون بنا بود فردی را برای مسئولیت سنگین رهبری انتخاب کنیم، صالح تر از حضرت آیت الله خامنه ای پیدا نمی کردیم.
****
12/3/95 در جلسه هیات دولت
...رییس جمهوری، اقدام مجلس خبرگان رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) در انتخاب جانشین به حق امام، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را بسیار با اهمیت و تاریخی عنوان کرد و گفت: خداوند با عنایت خود دلها را به بهترین سمت هدایت کرد و انتخاب صالح ترین فرد از سوی اعضای خبرگان برای دوستان جمهوری اسلامی در جهان امیدوار کننده و موجب یاس و ناامیدی دشمنانی شد که چشم به روزهای پس از امام در این کشور دوخته بودند.
دکتر روحانی با بیان اینکه امروز راه و خط امام توسط خلف صالح ایشان به خوبی در کشور، منطقه و جهان دنبال می شود، اظهارداشت: با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) به رهبری انقلاب، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری حتی یک روز هم بر زمین نیفتاد و این انتخاب در آن دوران غم و اندوه، موجب آرامش و خوشحالی ملت ایران گردید.
رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد همه ملت ایران و مسوولان با هدایت های رهبری معظم انقلاب، راه و آرمان امام راحل را به خوبی دنبال کرده و ادامه دهند.
****
۱۳/۳/۹۵ در آئین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)
... مردم ما همانطور که در دوره پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ، قدرت فرهنگی ، معنوی و دفاعی خود را نشان دادند، در سال 93 و 94 نیز با هدایت های مقام معظم رهبری قدرت سیاسی خود را به رخ جهانیان کشاندند و به این ترتیب به دنیا نشان دادیم که با قدرت ملی، با ایمان مردم و با مقاومت ملت و با زبان سیاسی و حقوقی و منطقمان، چگونه می توانیم به خوبی از حقوق ملت ایران دفاع کنیم و سایه شوم جنگ را از سر مردم دور سازیم و حقوق ملت ایران را در مجامع بین المللی تثبیت و تحریم ظالمانه و زنجیرهای تحریم را در هم بشکنیم و از حقوق خود دفاع کنیم. حق نفت ، تجارت و معاملات بانکی ما را دیگران گرفته بودند و می خواستند ملت را در برابر توطئه های صهیونیستم و استکبار تسلیم کنند اما این ملت ایران و هدایت های مقام معظم رهبری و سرداران میدان دیپلماسی ما بود که توانست پیروزی سیاسی و اقتصادی را برای ملت ما به ارمغان بیاورد.
امام نظامی را در اختیار ما گذاشته است که این نظام را باید روز به روز کارآمدتر و کارا تر کنیم و به جهانیان نشان دهیم که مسیر نظام جمهوری اسلامی همان مسیر اسلام است و دین سمحه و سهله است ؛ وَمَا جَعَلَ عَلَیْکُمْ فِی الدِّینِ مِنْ حَرَجٍ مِّلَّةَ أَبِیکُمْ إِبْرَاهِیمَ. دین ما مسیر حقانیت ما است. اگر متحد باشیم و دست به دست هم دهیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم ، مسیر ما سهل است و دشوار نیست...
اگر به همه اصولی که برای ما از سوی اسلام مشخص شده است عمل کنیم و در مسیر آن ادامه دهیم، مردم ما می توانند دنیایی آرام ، عزتمندانه و مستحکم در برابر قدرتهای جهانی داشته باشند.
سومین نکته به عنوان یادگاری که امام در اختیار ما گذاشت مسیر رهبری بود.
امام اگر در ماه های اخر زندگی خود قدمهای مهمی را برنمی داشتند معلوم نبود مسیر رهبری چگونه خواهد بود. اولا لازم بود در قانون اساسی بازنگری شود و امام این زمینه را آماده کردند. چه کسی جز امام می توانست مسیر بازنگری قانون اساسی را آماده کند. در مسیر آن بازنگری و جمع افرادی که برای بازنگری انتخاب شده بودند، چه کسی می توانست شرط مرجعیت را از رهبری بردارد و آن نامه امام به مجلس خبرگان بازنگری بود که راه را مشخص کرد و فرمود مرجعیت نیاز نیست و اگر مجتهدی از سوی نمایندگان ملت یعنی خبرگان مورد تایید قرار گیرد، او فقیه مبسوط الید خواهد بود و به طور طبیعی ولایت فقیه را برعهده خواهد گرفت و امام توانست مسیر را هموار کند. امام با سخنی که در جمع بزرگان فرموده بود راه را برای اجماع آماده نمود، این کار امام بود. شما می دانید 14 خرداد 68 از صبح تا غروب چشم ها گریان بود، اما غروب آن روز لبخندی بر سیمای مردم نشست، آن وقت که دیدند با برنامه ریزی و تمهیدات امام، مجلس خبرگان رهبری توانست مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را به عنوان رهبر انقلاب اسلامی تعیین کند.
شما می دانید در تمام نظام های دنیا و بویژه در سالهای اولیه انقلاب ها، بحران جانشینی موضوعی است که ملتی را از پای در می آورد .چگونه نمایندگان ملت ایران در خبرگان توانستند در کمتر از ۲۴ ساعت، مقام معظم رهبری را به رهبری این ملت برگزینند. این راه را امام برای ما مشخص و هموار کرد و این میراث سوم امام است.
انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و رهبری و ولایت فقیه سه یادگار امام است .
امروز می بینید با وجود همه بی ثباتی ها که متاسفانه در منطقه و دنیای اسلام از شمال آفریقا تا خاورمیانه مشاهده می شود، در ایران ثبات است. البته که ایمان، ایستادگی، وحدت و انسجام مردم در این ثبات نقش دارد اما نقش ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک نقش بسیار تاثیرگذار در وحدت و انسجام ملی است.
چه کسی در ذهنش خطور می کند در ایران و در نظام اسلامی ما و در دولت یازدهم، فاصله ای بین قوا با یکدیگر و رهبری باشد، این آرزو را دشمنان ما باید به گور ببرند.
ما افتخار می کنیم که مجلس خبرگان رهبری، صالح ترین و آگاه ترین فرد به شرایط کشور و زمان را که دارای همه لیاقت ها بود و هست انتخاب کرد و امروز ما امنیت ، آرامش و وحدت و حرکت نظام در مسیر پیشرفت را در سایه پرچمداری مقام معظم رهبری داریم و ان شاء الله خداوند عمر پربرکت او را طولانی خواهد کرد.
... امیدواریم خداوند همه ما را موفق بدارد که پیرو راه امام و در شرایط امروز پیرو مقام رهبری برای حراست از انقلاب و نظام اسلامی باشیم.
****
16/3/95 در پیامی به مناسبت روز جهانی محیط زیست
با پیشنهاد قطعنامه Wave جهان را به دوری از خشونت و افراط دعوت کردیم و البته کوشیده ایم تا در قوه مجریه، فعالیت های توسعه ای و اقتصادی را هر چه بیشتر با طبیعت سازگار کنیم؛ و همزمان با ابلاغ سیاست های کلی نظام در موضوع محیط زیست توسط مقام معظم رهبری، جهت گیری قاطع دولت تدبیر و امید به عنوان «دولت محیط زیست» در مسیر هماهنگی و سازگاری با طبیعت قرار گیرد.
****
۲۲/۳/۹۵ در ضیافت افطاری با جمعی از علما، روحانیون
باید افکار عمومی جهان را جذب کنیم و نگذاریم واقعیت‌های کشورمان، نظام‌، انقلاب، رهبری، روحانیت، حوزه‌هاو مراجع ، خدای ناکرده در دنیا به گونه دیگری و مخدوش معرفی شود.
شرایط امروز بدان معنا نیست که مشکلی در افکار عمومی دنیا نداریم و علیه ما تلاش نمی‌شود. مسلماً هم دشمنان و هم رقبای منطقه‌ای، علیه ما کار می‌کنند اما در عین حال شما اگر شرایط ما را با چند سال پیش مقایسه کنید می‌بینید امروز در شرایطی کاملاً بهتر و مناسبتر در جهان قرار داریم.
البته سرمایه روحانیت معظم همیشه این بوده که مردم روحانیت را همیشه در کنار خود و مبین اسلام و قرآن می‌دیدند و احترام به روحانیت را احترام به اسلام و اهل بیت(ع) تلقی می‌کردند.
نفوذ کلام حضرت امام(ره) و یا مقام معظم رهبری به خاطر این است که ضمن این که احکام دین و وظایف مردم از لحاظ اسلامی را بیان می‌کند امام بزرگوار همواره خواست، فکر و راه و مطالبات مردم که بزرگترین آن استقلال، آزادی و مبارزه با طاغوت ، مبارزه با فساد، استقرار یک نظام دینی و اسلامی بود، ترویج کرد و امروز هم روحانیت باید مبین خواست جامعه و مردم و پاسخگو به نیازهای جامعه ما مخصوصا از لحاظ فرهنگی و بویژه برای نسل جوان ما باشد.
****

26/3/95 در دیدار رمضانی سران قوا و مسئولان ارشد نظام با رهبر معظم انقلاب
دولت در آغاز کار ۲ راه موازی را پیش خود قرار داد. یکی حل و فصل مسایل و معضلات داخلی و مسیر دوم حل و فصل مسأله هسته‌ای برای برداشتن تحریم. هیچگاه دولت در این مسیر راه‌ اول را به دوم گره نزد و هر دو مسیر را با چارچوب ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر کارشناسان طی می‌کردیم.
...سال گذشته در ماه رمضان وقتی اعضای دولت خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان فرمود که کاهش تورم کافی نیست و ما باید به تورم یک رقمی دست پیدا کنیم. ان شاء الله در ماه آینده ما به تورم یک رقمی دست خواهیم یافت و این مسیر را تا پایان دولت ادامه خواهیم داد که این بدان معناست که کشور می‌تواند شاهد یک آرامش و ثبات در بازار کالا و در بازار ارز باشد.
...در زمینه حمل و نقل تحرک بسیار خوبی در بخش خطوط ریلی اتفاق افتاده و این جزو تأکیدات مقام معظم رهبری بود که در مسأله ریل اهمیت خاصی داده شود و ما بتوانیم حمل و نقل بار را از طریق خطوط ریلی انجام دهیم. افرایش ۴۷۵ کیلومتری خطوط راه آهن و آماده شدن ۷۰۰ کیلومتر دیگر، یک تحول بسیار بزرگ در زمینه ریل خواهد بود.
...اما در مسیر دوم یعنی مذاکرات هسته‌ای، ملت ما بعد از 12 سال به موفقیت قابل ملاحظه‌ای رسید، البته این موفقیت در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، در تمام مراحل مذاکرات، ایستادگی، صبوری، تحمل و حمایت مردم و حضور افراد با تجربه و کارکشته و صاحب صلاحیت در مذاکره با قدرت‌های بزرگ بود.
...نکته‌ای که می‌خواهم از بحثم نتیجه‌گیری کنم این است که ما در هر دو مسیر حل و فصل مشکلات اقتصادی داخلی و مسأله هسته‌ای، پیش رفتیم و امروز، روزی است که باید زمینه را برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه که از طرف مقام معظم رهبری به ما ابلاغ شده، آماده کنیم.
...امروز آمار بیکاری 2 میلیون و 700 هزار است و جوان‌های عزیز ما که در دانشگاه‌ها، یا فارغ‌التحصیل شدند و یا دانشجویانی هستند که در سال‌های آینده وارد بازار کار می‌‌شوند، نیاز به اشتغال متناسب با تخصص و تحصیل خود دارند. برای اینکه این اشتغال ایجاد شود، ما نیاز به رشد 8 درصدی داریم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است. اگر ما می‌خواهیم به رشد 8 درصدی برسیم، باید به جامعه امید دهیم.آنهایی که مردم را از آینده، مأیوس می‌کنند در مسیر حرکت انقلابی جامعه ما نیستند.
... اگر سرمایه‌گذاری جدید نباشد، نه رشد ۸ درصدی امکان‌پذیر است و نه اشتغالی که ما نیاز داریم. معضل نسل جوان ما و جامعه ما که به حق مقام معظم رهبری فرمودند که بیکاری تنها موجب شرمساری خانواده‌های آن جوانان نیست، برای دولت هم موجب شرمساری است که جوان تحصیل کرده ما دارای شغل نباشد.
...در زمینه اقتصاد مقاومتی خوشبختانه از پارسال که مقام معظم رهبری دستور دادند، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و تاکنون 19 جلسه برگزار کرده و 110 طرح را در اولویت قرار داده است.
****
26/3/95 در نشست روسای سه قوه
... ملت ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به توافق حائز اهمیت برجام دست یافت.
... همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقتدار کشور مبتنی بر اقتدار اقتصادی و علمی در کشور است تا بواسطه آن جوانان بتوانند از علم، دانش و فناوری خود به درستی بهره برداری کنند؛ از سویی دیگر در فضای اقتصادی، هم قدرت علمی و فناوری ساخته شده و هم توسعه انسانی و رشد اقتصادی شکل می‌گیرد که این مسائل موجب پیشرفت کشور و ایجاد اشتغال می‌شود.
****
26/3/95 در ضیافت افطار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران
در اینجا دو نکته را ذکر می کنم. اول این که ما همه می گوییم باید خط شهدا، جانبازان ،آزادگان و ایثارگران را ادامه دهیم، این یعنی چی؟ یعنی از استقلال، نظام، شرف، ارزش ها در برابر هجمه ای که می شود ، دفاع کنیم تا بتوانیم راه انقلاب را تا نقطه پایانی برسانیم.
نقطه پایانی ما کجا بود و ادعایمان چه بود؟ما می گفتیم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همانطور که امام (ره) می گفت و ما می خواستیم حکومتی شبیه حکومت مولایمان امیرالمومنین و پیغمبر داشته باشیم ما از روز اول چه می خواستیم؟ قدم های خوبی برداشته شده و کارهای بزرگی در دوران رهبری امام و مقام معظم رهبری انجام شده اما هنوز به نقطه پایانی نرسیده ایم و همچنان در مسیر هستیم و باید حرکت کنیم و جلو برویم.
****

۲۹/۳/۹۵ در ضیافت افطار با اصحاب رسانه
...گفتند انتظارات در اقتصاد، من می خواهم بگویم بالاترین مساله امید و اعتماد است. این دو چیز اگر نباشد و لطمه ببیند و از بین برود، آسیب می بینیم.چند هفته پیش خدمت مقام معظم رهبری بودم، بحثی بین سیاستهای اقتصادی دولت بود و من هر دو نظر را مطرح کردم و نظر خودم را هم گفتم. بیشتر می خواستم به یک مناسبتی از نظرات ایشان استفاده کنم و ایشان گفتند حتما این کار را بکنید. برای اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ دولت شما ایجاد آرامش در اقتصاد کشور است و این را نگذارید دست بخورد. آرامش و ثباتی که امروز در جامعه ما احساس می شود ارزشمند است و هر چه داریم در سایه این امید، ثبات و آرامش است.
... ما الان در منطقه و دنیا در شرایطی هستیم که در بعضی از بخشها از جمله ثبات ، امنیت و وحدت ، وضعیت خوبی داریم . امروز همه قوا و نیروهای مسلح تحت نظر مقام معظم رهبری، وضعیت بهتر از هر زمانی دارند. اگر جدا بودیم این امنیت و آرامش در کشور نبود.
****
۳۱/۳/۹۵ در ضیافت افطار با فعالان سیاسی کشور
... الحمدالله امروز آماری که برای تورم 12 ماهه منتهی به خرداد اعلام شد، تورم تک رقمی شد که این یکی از آرزوهای دولت یازدهم از روز اول بود. پارسال هم خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان تاکید فرمودند که تورم را پایین آوردید اما من دلم می‌خواهد تورم تک‌رقمی شود. الحمدالله امروز این خبر اعلام شد که تورم ما تک رقمی شد.
****
3/4/95 در ضیافت افطار با وزرا، استانداران و روسای سازمان ها
..برجام نیز پیروزی بزرگ سیاست خارجی ما است و هیچ کس نمی‌تواند این نور را خاموش بکند. این نوری که در سایه وحدت ، ایستادگی، تلاش، ایثار و فداکاری مردم و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و کارشناسان با تجربه حاصل آمد و باورناکردنی بود.
... دیشب مقام معظم رهبری اشاره کردند که شما بایستید روی این مسأله حتما می‌ایستیم و حتماً آقای جهانگیری ادامه می‌دهد و دنبال می‌کند و حتما به مردم گزارش می‌دهیم.
...چندین بار به مقام معظم رهبری هم گفتم اقتصاد مقاومتی را ما در دولت با همه وجودمان قبول داریم ، ما بند بند این سیاستها را قبول داریم و تمام ۲۴ بندش را باید اجرا و عملی کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.