به گزارشخبرآنلاین؛ در استان البرز جاده کرج-چالوس محدوده دیزین تا تونل کندوان بارش خفیف برف گزارش شده است.

در استان های سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد (اکثر محورها)، استان های آذربایجان غربی (محورهای ارومیه-تبریز و ارومیه-مهاباد) و خراسان شمالی (محور شیروان-بجنورد) بارش باران گزارش شده است.

در استان های گلستان و مرکزی (اکثر محورها)،خراسان رضوی (محور سرخس)، چهار محال و بختیاری (محور ناقان به خوزستان) وزش شدید باد، گرد و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

همچنین ترافیک در باند شمال به جنوب جاده فیروزکوه (محدوده زیرآب تا کارسالار و تونل شیرگاه) سنگین ،باند شمال به جنوب جاده هراز (محدوده پارک جنگلی آمل) ، باند شمال به جنوب جاده چالوس (محدوده مرزن آباد) ،باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (محدوده پل حصارک تا پل فردیس) ، باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک)و محور رشت-قزوین (محدوده سراوان تا امامزاده هاشم) نیمه سنگین است

ترافیک در آزادراه همدان به تهران ، آزادراه قم به تهران ، محور سلفچگان به قم ،کمربندی قم به اراک ،آزادراه قزوین - زنجان ،غرب استان تهران (محورهای سعیدآباد ، خادم آباد و اندیشه به سمت تهران) و محور زابل به زاهدان پرحجم و روان گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

ایسنا نوشت: سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
محمدرضا خسرویان گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برودت هوا در ارتفاعات و نامساعد بودن شرایط جوی هر سه محور لغزنده است و لزوم داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و پتو مورد تاکید است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.