به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:
«روز مجلس؛ یادآور مبارزه روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید "آیت الله سید حسن مدرس " علیه رژیم استبدادی پهلوی است، مجاهدت هایی که از خاطر هیچ آزاداندیشی پاک نخواهد شد و از این روز به عنوان نماد "قانونگرایی " و "حاکمیت قانون " یاد می شود.

مجلس ؛ نهادی که با برآمدن از دل ملت به نماد "مردم‌سالاری دینی " در جامعه اسلامی بدل گشته است، نمادی که در طول تاریخ فعالیت خود بنا به فرموده رهبر فقید انقلاب اسلامی "خانه واقعی ملت" نام گرفته و همواره در پیشبرد امور نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش درخشیده است.
این پیام می‌افزاید: مجلس شورای اسلامی که بنا به فرموده امام خمینی (ره) در راس امور قرار دارد و هویت بخش مردم سالاری دینی است بر اصل شورا و ملهم از آموزه های اسلام قوام یافته و " مجلس و نماینده " تجلی رای ملت و نماد همکاری ملی است.
امید است همه نمایندگان ملت بتوانند با استفاده از افکار و اندیشه های شهید مدرس، نماینده مردمی و بی نظیر تاریخ ایران و نظریه پرداز گفتمان "دیانت عین سیاست و سیاست عین دیانت " ، راه و تفکر این شهید زنده تاریخ ایران را تداوم بخشند.
بی‌تردید در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل" نام گرفته است، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت همچون گذشته با اشراف کامل بر مشکلات مردم، تلاش خواهند کرد تا با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند و در این میان نیروی انتظامی نیز چون همیشه با تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( حفظه الله ) ، ضمن پاسداشت این روز تاریخی در تعامل و همکاری با مجلس شورای اسلامی و در عرصه اجرای قوانین و استقرار عدالت در جامعه به نحو شایسته و کارآمدی ایفای نقش خواهد کرد. ان شاءالله»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.