به گزارش ایسنا، برف سنگین پاییزی امروز چهارشنبه سوم آذرماه در شهرهای مازندران موجب تعطیلی مدارس و کندی تردد وسایل نقلیه شده است. از شب گذشته بارش برف سنگین تقریبا در تمام شهرهای مازندران آغاز شده است.

صبح امروز نیز تمام شهرهای مازندران از برف در صبح آخرین ماه پاییز پوشیده شده است.

طی روزهای گذشته با کاهش شدید دما و سرما برف سنگینی در نقاط کوهستانی مازندران بارید، اما از شب گذشته با کاهش دما و سرما بارش باران در مناطق جلگه‌ای غرب مازندران به برف تبدیل شد.

در حال حاضر بنا به گفته فرمانداران و مسئولان آموزش و پرورش نوشهر و چالوس، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تمامی شهرهای نوشهر، چالوس، هچیرود، مرزن آباد و بخش کوهستانی کجور در نوبت های صبح و بعد از ظهر تعطیل است. همچنین براساس اعلام آموزش و پرورش مازندران مدارس چهاردانگه و دودانگه ساری نیز تعطیل شده و تعطیلی شهرستان ها نیز بر حسب دستور آموزش و پرورش تعیین شده است.

روابط عمومی آموزش و پرورش آمل همچنین اعلام کرد: براساس تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران شهرستان آمل تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در روز چهارشنبه سوم آذرماه تعطیل اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، دمای هوای مازندران امروز به شدت کاهش یافته است. بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران شدت بیشتری دارد. در شهرها بارش برف به ۱۰ سانتی متر و مناطق کوهستانی حتی به نیم متر نیز می رسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.