به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده از این سازمان، طی حکمی از سوی سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، علیرضا دباغی به‌عنوان مدیرکل «توسعه منابع انسانی» منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی به این شرح است:
با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم توسعه مدیریت و منابع و نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان « مدیرکل توسعه منابع انسانی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از تجارب همکاران آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حسین عباس‌نژاد کارسیدانی به عنوان مدیرکل امور حقوقی، مجلس و استان ها منصوب شد.

متن حکم انتصاب او به شرح زیر است:
با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم توسعه مدیریت و منابع و نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان « مدیرکل امورحقوقی، مجلس و استان‌ها» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب همکاران آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.

صالحی امیری در حکم دیگری نیز امین‌الله آزادیان را به‌عنوان مدیرکل «خدمات آرشیوی» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب وی به این شرح است:
با سلام و احترام
با عنایت به پیشنهاد معاون محترم اسناد ملی، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان
«مدیرکل خدمات آرشیوی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از تجارب همکاران آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.

سیدرضا صالحی امیری به تازگی از مجلس برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رای اعتماد گرفته و مراسم معارفه او به جای علی جنتی ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۷ آبان در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.