به گزارش ایرنا «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در نامه به «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «مسعود سلطانی فر» را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.

سلطانی فر در نخستین اظهارنظر رسانه ای پس از معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه متن آن را منتشر کرد، گفت: به زودی با شورای معاونان وزارتخانه دیدار خواهم داشت. هدف همه ما موفقیت نظام و کشور است.
سلطانی فر درباره شایعه تغییر معاونان و مدیران کل وزارت ورزش و جوانان توضیح داد :خوشبختانه برنامه های وزارتخانه با کمک معاونان و مدیران و رئیسان فدراسیون ها با آرامش دنبال می شود.
وی گفت: هدف همه ما باید حفظ آرامش و کمک به حوزه ورزش و جوانان و پیشبرد برنامه ها باشد و به طور یقین رواج شایعاتی از این دست تنش زا خواهد بود.
سلطانی فر در ابتدای تشکیل دولت یازدهم نیز برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد که با 117 رای موافق، 148 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نهم نشد.
مسعود سلطانی فر متولد سال ۱۳۳۸ در تهران است. او معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و از اعضای حزب اعتماد ملی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.