به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است که ناهض حتر از محور مقاومت که برای جلوگیری از طرح تروریسم تکفیری و صهیونیستی مبارزه می کند و سرانجام پیروز می شود، دفاع می کرد و بحق صدائی شجاع ، بلند و پرطنین درمخالفت با طرح های تکفیری، منزوی و طرد کردن و نسل کشی بود.
حزب الله به خانواده، دوستان و رفقای ناهض حتر تسلیت گفته و از مقامات اردنی خواسته است شدیدترین مجازات را علیه مرتکبان این جنایت تروریستی و کسانی که پشت سر آن قرار دارند، اعمال کند تا صدها و سخنان آزاد جایگاهشان در منطقه حفظ بماند و دشمنان آزادی بیان بدانند که از مجازات در این دنیا و آخرت در امان نخواهند بود.
خبرگزاری رسمی اردن ( پترا) اعلام کرد که این نویسنده اردنی صبح امروز در مقابل کاخ دادگستری اردن در مرکز امان پایتخت این کشور بعداز دو هفته آزادی از زندان به قید ضمانت مالی، ترور و کشته شد.
پترا با بیان اینکه « قاتل ناهض حتر بازداشت شده است»، افزود: ناهض حتر با اصابت سه گلوله به بدنش کشته شده اشت.
این فعال سیاسی اردنی به مدت یک ماه به اتهام ترسیم کاریکاتوری« اهانت آمیز به ذات الهی» در صفحه شخصیش در فیسبوک در زندان بسر برده و سرانجام با سپردن کفالت مالی آزاد شده بود.
وی برای روزنامه های لبنانی و اردنی از جمله الاخبار لبنان و ، پایگاه خبری شبکه المیادین مقاله می نوشت و با شبکه های ماهواره ای مانند المیادین به عنوان کارشناس گفت وگو می کرد.
اتحادیه نویسندگان لبنان، حزب سوری قومی اجتماعی در لبنان، سندیکای روزنامه نگاران لبنان و حزب سوسیالیست لبنان هم با صدور بیانیه های جداگانه ترور ناهض حتر را محکوم کرده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.