به گزارش فارس، وبگاه شبکه خبری «بی. بی .سی» در مطلبی با اشاره به ماجرای پرداخت‌های کلان و نجومی به برخی مدیران دستگاه‌های دولتی در ریاست جمهوری «حسن روحانی » نوشت: درز خبر پرداخت‌های کلان به برخی مسئولان دستگاه‌های دولتی ایران به موضوع روز شبکه‌های اجتماعی مبدل شده است .

در این ماجرا پاداش‌ها، وام‌های بدون بهره و پرداخت اضافه کاری‌های قابل توجه به ویژه در یک مورد به مدیر یک بانک دولتی را نشان می‌دهد که در یک ماه برابر با ۵۰ هزار پوند انگلیس حقوق دریافت کرده داشت. اما در نقطه مقابل پرستاران و دبیران و اصحاب رسانه‌های ایران با انتشار دریافت های ماهیانه خود نشان می‌دهند که حتی مبلغی پایین‌تر از ۳۰۰ پوند انگلیس و حتی کمتر را در یک ماه دریافت می‌کنند.

بی. بی . سی نوشت: رسانه‌های حامی اصولگرایان ایران از این موضوع برای انتقاد از دولت میانه روی حسن روحانی استفاده می‌کنند هرچند که دولت کنونی ایران این موضوع را به اسلاف خود نسبت می‌دهد.

در ادامه این گزارش با اشاره به گسترش انتقادهای مردمی در این زمینه به دولت فعلی و حتی دولت قبلی آمده است: برخی در شبکه‌های اجتماعی به وجود این مسئله در دولت قبلی پرداخته‌اند. یک کاربر فضای مجازی با انتشار پستی عنوان می‌کند که از این موضع دلزده شده و امیدوار است دولت دلایل وقوع این مسئله را توضیح دهد.

بی. بی. سی در انتهای این گزارش با اشاره به سازوکارهای انتقادی با این پدیده و انتشار برخی فیش‌های حقوقی به صورت خود‌آگاه از سوی مردم درفضای مجازی، از دستور رهبری ایران به دولت برای برخورد قاطعانه با این مسئله خبر داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.