مسعود بکایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه ۸۵ هزار و ۵۶۲ نفر واجد شرایط رأی در شهرستان اسدآباد وجود داشت اظهار داشت: به منظور جمع‌آوری آرای مردمی استقرار ۱۰۵ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در حوزه انتخابیه اسدآباد مستقر شد که از این تعداد ۴۴ شعبه در شهر اسدآباد، ۴۳ شعبه در روستا‌های بخش مرکزی و ۱۸ شعبه نیز در بخش پیرسلمان فعال شد.

وی با بیان اینکه ۸ کاندیدا برای نمایندگی مجلس در اسدآباد با هم رقابت کردند افزود: ۲ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فعالیت داشتند.

فرماندار شهرستان اسدآباد بیان کرد: ۵۲ هزار و ۴۳۸ نفر در شهرستان اسدآباد در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رأی خود را در صندوق جای دادند.

وی با اشاره به نتایج آخرین شمارش آرای مردمی گفت: اکبر رنجبرزاده با کسب ۱۹ هزار و ۴۳۰ آرای و بیشترین آرای مردمی به عنوان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

بکایی افزود: محمدباقر بهرامی با کسب رأی ۱۰ هزار و ۴۷۳ در رتبه دوم، محمد جعفر چراغی با ۸ هزار و ۱۲۵ رأی در رتبه سوم و کیومرث سرمدی با ۷ هزار و ۹۳ رأی رتبه چهارم این دوره از رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۷۶ هزار و ۶۲۱ نفر در شهرستان اسدآباد آرای مأخوذه در مجلس خبرگان رهبری اعلام شده است بیان کرد: آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‎فراز ۲۸ هزار و ۷۷۳ رأی، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ۱۹ هزار و ۴۰۵ رأی، آیت‌الله علی رازینی ۱۶ هزار و ۱۰۱، حجت‌الاسلام حبیب شعبانی ۱۲ هزار و ۳۴۲ رأی از آرای مردم شهرستان اسدآباد را به خود اختصاص دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.