معصومه ابتکار در آیین افتتاح بوستان سنگی روستای محمودآباد خالصه شهر ری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به روزهایی که مردم برای حق تعیین سرنوشت، استقلال و آزادی خود به پا خاستند، گفت: می‌بایست این فرصت را ایجاد کنیم که شکل گیری انقلاب اسلامی را نسل جوان از طریق فهم، درک صحیح و تحقیق درک کنند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تشکر از افرادی که خواهان یک نظام دولتی کارآمد در جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: رییس جمهور روحانی تاکید دارد که کارایی و خدمت رسانی دولت باید به بهترین شکل صورت گیرد.

وی افزود: البته همه امور بر عهده دولت نیست و در بسیاری از حوزه‌ها، نقش مردم و مشارکت مردم لازم است، اما دولت باید وظیفه خود را انجام دهد تا به اهدافش برسد.

ابتکار با اشاره به جوانان تحصیلکرده ای که در شهرها و روستاها جویای کار هستند، گفت: دو طرح عمده اشتغال فراگیر و پایدار روستایی از برنامه‌های دولت دوازدهم است که نقش زنان نیز در این طرح‌ها پر رنگ بوده و به دنبال آن هستیم تا زنان بتوانند کارآفرینی کنند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: در کنار اشتغال برای بهبود وضعیت زنان، به طور جدی به موضوع خشونت در سطح جامعه، خشونت در داخل خانواده و خشونت علیه کودکان و زنان می‌پردازیم.

معصومه ابتکار با بیان اینکه برخی با انتشار بذر ناامیدی‌، سعی در ضربه زدن به کشور دارند، تصریح کرد: نباید بگذاریم ناامیدی در اذهان و جامعه نفوذ کند و برای جلوگیری از آن می‌بایست به توان خودمان اعتماد کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.