دور دنیا؛

بازی کانال‌ها در بازار ارز/ قیمت ریال عمان و منات آذربایجان در اوج

کدخبر: ۶۳۲۴۲۵
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز شاهد افزایش قیمت ها در مقایسه با روز گذشته است؛ قیمت ریال عمان رشد سه هزار و 30 تومانی را تجربه کرد و 157,720 تومان معامله شد.
بازی کانال‌ها در بازار ارز/ قیمت ریال عمان و منات آذربایجان در اوج

به گزارش اقتصادنیوز، اقتصاد ترکیه مدتی است که چندان وضعیت به سامان و مطلوبی را سپری نمی‌کند و افزایش افسارگسیخته قیمت‌­ها در این کشور به یک بحران تبدیل شده است. روندی که در ماه فوریه برای چهارمین ماه متوالی در ترکیه افزایش یافت و به 67.1 درصد رسید، درحالی که تورم سالانه ماه ژانویه 64.9 درصد بوده است. اقتصاددانان بلومبرگ تورم ترکیه را 66 درصد تخمین زده بودند.

افزایش شدید قیمت مواد غذایی فرآوری نشده در ترکیه هم به عنوان محرک اصلی رشد قیمت‌ها در این کشور شناخته شده است؛ وضعیت اقتصاد ترکیه این سوال را در ذهن ایرانیانی که قصد سفر به این کشور را دارند؛ ایجاد می‌کند که «ارزش لیر ترکیه؛ واحد پول رسمی این کشور در چنین شرایطی چقدر شده است؟»

قیمت لیر ترکیه چند؟

براساس آنچه در معاملات امروز بازار ارز تهران گذشته است، قیمت هر لیر ترکیه روند صعودی را در پیش گرفته و رشد 45 تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است تا 1935 تومان خرید و فروش شود.

همچنین نرخ برابری هر لیر ترکیه با دلار آمریکا در بازار امروز 0.032 است که نسبت به روز پیش تغییری را تجربه نکرده است.

خبر مرتبط
قیمت یورو، دلار و درهم امروز دوشنبه 14 اسفند 1402/ یورو کاهشی شد +جدول

اقتصادنیوز: یورو در صرافی ملی، امروز به ۴۶,۴۴۵ (چهل و شش هزار و چهارصد و چهل و پنج ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

قیمت منات آذربایجان امروز

بازار تهران امروز هم شاهد روند صعودی قیمت هر منات آذربایجان به مانند روز گذشته است. هر منات در حالی امروز را با قیمت 35،590 تومان به پایان رسانده است که در مقایسه با روز قبل 690 تومان افزایش داشته است.

روندی که روز گذشته هم برای منات آذربایجان تداوم داشته است.

آخرین نرخ درام ارمنستان در بازار

درام ارمنستان که بازار روز گذشته را با ثبات و بدون تجربه هر گونه تغییری پشت سر گذاشته است؛ در پایان معاملات امروز با تجربه رشد چهار تومانی، 151 تومان نرخ گذاری و فروخته شد.

همچنین امروز نرخ برابری هر درام ارمنستان با دلار آمریکا در بازار ارز تهران برابر 403.800 است و این در حالیست که نرخ تبدیل دلار آمریکا به درام ارمنستان روز گذشته 404.700 بود.

قیمت امروز دینار عراق در بازار

امروز همچنین برای دینار عراق روز متفاوتی بود؛ هر دینار که در مبادلات ارزی روز گذشته بازار تهران ثبات را در پیش گرفته بود؛ پایان معاملات امروز را با سیر افزایشی دو تومانی رقم زد و 47 تومان ارزش گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات امروز

درهم؛ واحد پول رسمی کشور امارات متحده عربی هم به مانند سایر ارزها امروز را افزایشی آغاز کرد و به پایان رساند. هر درهم امارات امروز در کانال 16 هزار تومان پیشروی کرد و با تجربه رشد 200 تومانی در مقایسه با روند روز قبل، 16,300 تومان تبادل شد.

نرخ برابری هر درهم با دلار آمریکا هم امروز 0.27 بود که در مقایسه با روز پیش تغییری نداشته است.

قیمت امروز ریال عمان در بازار

آخرین کشور عرب زبان همسایه ایران هم شاهد شیب صعودی قیمت ریال عمان است. هر ریال این کشور که روز گذشته در معاملات 154,690 تومان خرید و فروش شده بود؛ امروز با رشد محسوس سه هزار و 30 تومانی نسبت به روز پیش؛ 157,720 تومان معامله شد. میزان افزایشی که به نوعی یک رکورد در چند هفته اخیر برای ریال عمان محسوب می شود.

آخرین قیمت لاری گرجستان

در نهایت هر لاری گرجستان هم امروز را در حالی به پایان رساند که به کانال 23 هزار تومان ورود کرد و نسبت به روز گذشته که 22,540 تومان قیمت خورده بود؛ صعود 460 تومانی را تجربه کرد.

بازار ارز تهران امروز شاهد صعود محسوس قیمت همه ارزها نسبت به روز گذشته است؛ قیمت ریال عمان بیشترین میزان افزایش را به نام خود زد و کمترین میزان رشد قیمت هم به نام دینار عراق ثبت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید