دور دنیا

چراغ سبز دینار عراق به صعود قیمت/ بازار ارز 8 اسفند چه سمت و سویی گرفت؟

کدخبر: ۶۳۱۱۴۱
اقتصادنیوز: بازار امروز در حالی به کار خود پایان داد که همه قیمت ها صعود را در پیش گرفتند؛ دینار عراق هم سرانجام پس از چندین هفته رنگ صعود را به خود دید.
چراغ سبز دینار عراق به صعود قیمت/ بازار ارز 8 اسفند چه سمت و سویی گرفت؟

به گزارش اقتصادنیوز، امروز در بازار ارز نرخ‌ها در حالی شاهد پایان معاملات بودند که سیر صعودی از ساعات ابتدایی روز بر روند مبادلات حاکم بود و بازار؛ هشتمین روز از اسفند را با همین روند به پایان رساند.

از جمله نکات جالب توجه در بازار ارز امروز، صعودی شدن قیمت دینار عراق پس از چندین هفته بود. هر دینار عراق در حالی امروز در جریان معاملات 45 تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته افزایش دو تومانی و رشد ۴.۴۴ درصدی را نسبت به روز قبل تجربه کرد.

این در حالیست که دینار عراق در چند هفته گذشته بر ثبات قیمت پافشاری داشت و افزایش یا کاهشی را تجربه نکرده بود.

قیمت لیر ترکیه امروز 8 اسفند 1402

در بازار امروز لیر ترکیه هم که در روزهای گذشته افزایش نامحسوس قیمت را تجربه کرده بود، بر مدار صعود حرکت کرد و با صعود 30 تومانی که داشت، در پایان معاملات بازار ارز 1895 تومان ارزش گذاری شد.

همچنین نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا در بازار امروز سه شنبه 8 اسفند 1402، 0.032 است که تغییری را نسبت به روز گذشته تجربه نکرده است.

قیمت لیر ترکیه

آخرین نرخ منات آذربایجان در بازار

امروز منات آذربایجان هم به مانند سایر نرخ ها در بازار رشد قابل توجهی را تجربه کرد و در پایان فعالیت بازار ارز؛ 360 تومان نسبت به روز گذشته گران شد. هر منات که روز گذشته 34120 تومان معامله شده بود؛ در پایان مبادلات ارزی امروز 34480 تومان خرید و فروش شد.

نرخ درام ارمنستان امروز

از میان سایر واحد پول‌های رسمی همسایگان ایران، درام ارمنستان هم هر چند بسیار اندک و نامحسوس اما روند افزایشی را تجربه کرد. هر درام که روز گذشته در جریان معاملات بازار 144 تومان ارزش گذاری شده بود؛ امروز هم رشد دو تومانی را در پیش گرفت و 146 تومان مبادله شد.

همچنین نرخ برابری هر درام ارمنستان با دلار آمریکا در جریان فعالیت بازار ارز تهران 104 است.

قیمت ریال عمان امروز

ریال عمان که همواره در طی روزهای گذشته روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده بود؛ امروز هم بر مدار رشد پیش رفت اما میزان افزایش آن در مقایسه با روزهای گذشته چندان محسوس نبود.

امروز ریال عمان در بازار 152,800 تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز گذشته هزار و 750 تومان افزایش داشته است.

نرخ درهم امارات در بازار

امارات؛ دیگر کشور عرب زبان همسایه ایران هم در حالی امروز را به پایان رساند که ارزش واحد پول رسمی آن به مانند روز گذشته افزایش یافت. درهم امارات امروز به کانال 16 هزار تومان ورود کرد و با تجربه صعود 230 تومانی؛ 16,010 تومان خرید و فروش شد.

همچنین نرخ برابری هر درهم امارات در بازار امروز با دلار آمریکا؛ 0.27 است.

قیمت درهم امارات امروز

قیمت لاری گرجستان امروز

ارزش هر لاری گرجستان در بازار امروز به تبع از روند بازار ارز تهران بر مدار افزایش پیش رفت و با رشد 220 تومانی نسبت به روز گذشته، 22,290 تومان ارزش گذاری شده است.

در نهایت بازار ارز تهران در حالی امروز به کار خود پایان داده است که عموم نرخ ها روند صعودی داشتند؛ ریال عمان بیشترین میزان افزایش و درام ارمنستان کمترین میزان صعود را به نام خود ثبت کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید