حال و هوای بازار ارز و طلا به روایت «اقتصادنیوز»؛

عقبگرد دلار در بازار آزاد/سکه یخ زد

کدخبر: ۵۹۶۳۱۲
اقتصادنیوز: قیمت دلار در بازار امروز سه‌شنبه 14 شهریور ماه در حالی عقب نشینی کرد که قیمت طلا و سکه نوسان خاصی را تجربه نکردند.
عقبگرد دلار در بازار آزاد/سکه یخ زد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار در در بازار امروز سه شنبه 14 شهریور ماه نسبت به عصر دیروز مسیر کاهش را دنبال کرد.

آن طور که معامله‌گران می گویند قیمت دلار در شروع معاملات نقدی امروز با 49 هزار و 480 تومان شروع به کار کرد اما در نیمه ظهر و در زمان نگارش این گزارش در حدود 49 هزار و 520 تومان قیمت خورد. این در حالی است که روز دوشنبه اسکناس آمریکایی تا 49 هزار و 900 تومان هم بالا رفته بود.

در هرات هم قیمت دلار امروز در حدود 49 هزار و 450 تومان به فروش رسید. نرخ حواله درهم نیز نسبت به روز دوشنبه نوسان قابل توجهی را ثبت نکرد و با  13 هزار و 680 تومان معامله شد.

طبق تقویم فردا 15 شهریور مصادف است با تعطیلی اربعین و عده ای از معامله گران می گفتند با توجه به تعطیلی چهارشنبه معاملات فردا با نرخ فردایی انجام خواهد شد. 

در سمت رسمی بازار هم، قیمت دلار امروز، سه‌شنبه 14 شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 284 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو که روز گذشته بدون نوسان بود امروز با افزایش 94 تومانی در سطح 44 هزار و 582 تومان قرار گرفته است.

قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 241 تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 531 تومان، 40 هزار و 529 تومان و 10 هزار و 219 تومان درج شده است.

سایت کانون صرافان ایرانیان تا لحظه تنظیم این گزارش از دسترس خارج بوده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه در این منبع رسمی ممکن نبود.

فارغ از بازار ارز ، در بازار جهانی طلا، قیمت طلای جهانی امروز تقریبا 4 دلار افت کرد و به 1933  دلار رسید. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار 2 میلیون و 370 هزار و 100 تومان بود که نسبت به روز قبل نوسان محدودی را نشان می دهد.  

همچنین قیمت سکه امامی هم امروز در حدود 28 میلیون و 150 هزارتومان معامله شد که نسبت به عصر دیروز رنج بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید