غیبت معاون جنجالی ابراهیم رئیسی در جلسه هیأت دولت؟+ عکس

کدخبر: ۵۸۸۳۹۱
تصاویری که از جلسه هیأت دولت منتشر شده، حاکی از آن است که میثم لطیفی در این جلسه حضور نداشت.
غیبت معاون جنجالی ابراهیم رئیسی در جلسه هیأت دولت؟+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز،  روزگذشته، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه خود با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری درخصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت کرد.

به این ترتیب حکم قبلی دیوان در مورد میثم لطیفی تأیید شد و به نظر می رسید که او باید از ریاست سازمان اداری و استخدامی خداحافظی کند اما، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در این باره گفت: «میثم لطیفی در سمت قبلی انجام وظیفه خواهد کرد

امروز نیز، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیأت دولت، با در پاسخ به این پرسش که آیا تا زمان اجرای رای دیوان آقای لطیفی سرکار خود خواهند ماند یا خیر، بیان کرد: «به محض اینکه حکم صادر شد. آقای لطیفی اقدامی مقابل با رای دیوان انجام ندادند. تصمیمی نگرفتند و امضایی انجام ندادند. حول نحوه اجرای رای باهم در تعامل هستند. در جلسه نیز هستند. بنا بر این شده تا بین وزیر دادگستری و دیوان پیرامون نحوه اجرای رای تعامل صورت بگیرد.»

اما علی رغم، اظهارات دولتمردان رئیسی، تصاویری که از جلسه هیأت دولت در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شده، حاکی از آن است که میثم لطیفی در این جلسه حضور نداشت. 

دولت رئیسی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید