جهش چشمگیر قیمت طلا /پیش بینی قیمت سکه امروز 28 تیر

کدخبر: ۵۸۶۹۸۷
نوسان صعودی قیمت طلا باعث شده عده ای از معامله گران تصور کنند که این امر بر روی قیمت سکه امامی در روز جاری اثرگذار است. در شرایط فعلی سکه مرز حمایتی 27 میلون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارد. البته برخی می گفتند در نهایت این دلار است که مسیر حرکتی سکه بازان را تعیین خواهد کرد.
جهش چشمگیر قیمت طلا /پیش بینی قیمت سکه امروز 28 تیر

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته با وجود ثبات نسبی قیمت دلار تقریبا 50 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و در محدوده 27میلیون و 650 هزار تومان به فروش رسید.

جهش قیمت طلا 

در معاملات پشت خطی شب گذشته هم قیمت سکه در همین محدوده به فروش رسید. با این حال قیمت طلای جهانی رشد معناداری را ثبت کرد. قیمت اونس طلا دیروز در در حدود 1950 دلار بود دیشب به 1980 دلار رسید.  

بررسی ها نشان می دهد داده‌های اقتصادی جدید ایالات متحده حاکی از کاهش نیم‌درصدی تولید صنعتی است. این گزارش که مطابق پیش بینی اقتصاددانان نبود سبب افزایش قابل توجه قیمت طلا در بازارهای جهانی شد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر طلا 

نوسان صعودی قیمت طلا باعث شده عده ای از معامله گران تصور کنند که این امر برروی قیمت سکه امامی در روز جاری اثر بگذارد.در شرایط فعلی سکه مرز حمایتی 27 میلون و 800 هزار تومان را پیش روی خود دارد.به عقیده تحلیلگران اگر سکه به این مرز برسد احتمال اینکه به تدریج به سمت مرز 28 میلیون تومان گام بردارد وجود دارد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار 

البته بررسی ها نشان می دهد که سکه از ابتدای هفته جاری در محدوده 27 میلیون و 500 تا 27 میلیون و 700هزار تومان در نوسان بوده است و سکه بازان قدرت کافی برای صعود به مرز 28 میلیون تومان را نداشته اند. 

از نگاه فعالان بازار یکی از دلایل کاهش حجم تقاضا در واقع نوسانات کاهشی نرخ دلار و نزدیک شدن به محرم بوده است. در شرایط کنونی با وجود اینکه برخی از سکه بازان به سیگنال افزایشی قیمت طلا دل خوش کرده اند؛ برخی هم  می گفتند در نهایت این دلار است که مسیر حرکتی سکه بازان را تعیین خواهد کرد. این دسته باور دارند در صورتی که دلار مانند روز های گذشته در یک محدوده خاص معامله شود و به پله های بالای مرز 49 هزار تومان نرسد، احتمال صعود سکه بازان به مرز 28 میلیون تومان سخت خواهد بود. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید