ارزش معاملات دوباره افزایش یافت

تغیر مسیر رمز ارزها به سمت بالا/اتریوم به 1870 دلار رسید

کدخبر: ۵۸۵۵۰۴
اقتصادنیوز: بیت کوین برای چهارمین روز متوالی در کانال 30 هزار دلار باقی مانده و نوسان زیادی طی این مدت تجربه نکرده است.
تغیر مسیر رمز ارزها به سمت بالا/اتریوم به 1870 دلار رسید

به گزارش اقتصادنیوز، امروز جو بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز بهتر است و قیمت اکثر نمادها رشد داشته است. این دقیقا برعکس شرایط دیروز است.

در روز جاری بیت کوین با رشد قیمت حدود یک درصدی در حدود نرخ 30400 دلار معامله می شود. با وجود رشد امروز، بیت کوین در مقیاس هفتگی افت 2 درصدی دارد. البته در مقیاس ماهانه وضعیت همچنان خوب است و این ارز دیجیتال رشد 17 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر 591 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته حدود 15 میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده است.

اتریوم به 1870 دلار رسید

اتریوم هم امروز مثبت است اما رشدی حدود نیم درصد داشته و هم اکنون در حدود نرخ 1870 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 4 درصدی را نمایش می دهد و در مقیاس ماهانه 6 درصد رشد قیمت داشته است.

ارزش بازار اتریوم امروز به 224 میلیارد دلار رسیده و در 24 ساعت گذشته 6 میلیارد دلار معامله در این ارز دیجیتال انجام شده است.

وضعیت خوب آلت کوین ها

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثر نمادها رشد کرده اند و تعداد کمی هم منفی هستند. البته میزان افت نمادهای منفی، کمتر از یک درصد هست و حتی یک نماد هم به اندازه یک درصد افت نداشته است. مونرو، تون کوین، OKB و اتم نمادهای منفی امروز هستند.

اما در میان نمادهای مثبت وضعیت متفاوتی را مشاهده می کنیم. پالیگان هم امروز رشد 8 درصدی دارد و از نمادهای پربازده محسوب می شود. سولانا نیز با رشد 6 درصدی عملکرد خوبی را به ثبت رسانده است.

بیت دائو و اینترنت کامپیوتر هم 4 درصد رشد کرده اند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 4 درصد داشته اند.

در مقیاس ماهانه وضعیت آلت کوین ها خوب است و به جز چند مورد که طی این مدت افت کرده اند، مابقی نمادها رشد داشته اند. ریپل و تون کوین با افت 6 درصدی بیشترین کاهش قیمت ماهانه را دارند. کوانت هم کمتر از نیم درصد افت داشته که این نماد تنها نمادهایی هستند که طی یک ماه گذشته افت داشته اند.

در مقیاس ماهانه، بیت کوین کش با رشد 166 درصدی بهترین عملکرد را دارد. میکر و Bitcoin SV با رشد 54 درصدی در جایگاه بعدی قرار گرفته اند. سولانا هم با رشد 41 درصدی عملکرد خوبی را ثتب کرده است.

ارزش معاملات دوباره افزایش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود 7 دهم درصد رشد را نشان می دهد که همچنان در 1.18 تریلیون دلار باقی مانده است. اما ارزش معاملات 29 درصد بالا رفته و به 32 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته حدود 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید