گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

تداوم حرکت بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری/جهش 30 درصدی گراف!

کدخبر: ۵۸۳۹۶۲
اقتصادنیوز: مجددا امروز اتریوم از بیت کوین سبقت گرفته و وضعیت بهتری نسبت به آن دارد.
تداوم حرکت بیت کوین در کانال 30 هزار دلاری/جهش 30 درصدی گراف!

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین نوسانات قیمتی محدودی دارد. این ارز دیجیتال با رشد کمتر از نیم درصد، هم اکنون در حدود نرخ 30600 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین مثبت یک درصد و بازده ماهانه آن مثبت 12 درصد است.

بیت کوین با ارزش بازار 594 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات نسبت به دیروز کمی رشد داشته اما همچنان می توان گفت که معاملات بیت کوین کم رمق است و باید بیشتر از این باشد.

بیت کوین که اخیرا توانسته وارد کانال 30 هزار دلار شود، به خوبی در این کانال تثبیت شده و حالا به نظر می رسد قیمت قصد دارد به اعداد بالاتری نیز برسد. البته با توجه به روند نزولی طولانی مدتی که بیت کوین داشته، بازگشت اعتماد سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال کمی سخت و زمان بر خواهد بود.

اتریوم در حال جبران عقب ماندگی از بیت کوین

اتریوم امروز 2 درصد افزایش نرخ داشته و هم اکنون با قیمت 1960 دلار معامله می شود. رشد هفتگی اتریوم 4 درصد و رشد ماهانه آن 3 درصد است.

به طور کلی می توان گفت که اتریوم در یک ماه اخیر از بیت کوین عقب افتاده بود و حالا در چند روز اخیر تلاش کرده که این عقب افتادگی را جبران کند.

اتریوم با ارزش بازار 235 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 7 میلیارد دلار معامله شده است.

جهش 30 درصدی گراف

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، اکثر نمادها رشد کرده اند. اما تعدادی هم منفی هستند. در میان نمادهای منفی، لئو با کاهش 7 درصدی بیشترین افت را دارد. Bitcoin SV هم 4 درصد کاهش قیمت داشته است. مابقی نمادهای منفی، افت کمتر از 3 درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت، گراف با رشد 30 درصدی بهترین وضعیت را دارد. فایل کوین هم 17 درصد رشد کرده و سودی عالی به خریداران دیروز داده است. بیت دائو با رشد 13 درصدی، دیگر نماد پربازده امروز است. مابقی نمادهای مثبت رشد کمتر از 7 درصد دارند که البته تعداد زیادی از آن ها بین 3 الی 6 درصد رشد کرده اند.

در مقیاس هفتگی، همچنان بیت کوین کش بهترین وضعیت را دارد که با رشد 53 درصدی، بازدهی عالی را ثبت کرده. میکر هم 32 درصد طی این مدت بالا رفته است. Bitcoin SV با رشد 31 درصدی دیگر نماد پربازده این هفته محسوب می شود.

ارزش معاملات بالا رفت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 9 دهم درصد رشد به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم به 32 میلیارد دلار رسیده که نسبت به دیروز 28 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.8 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 29 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید