گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا وارز تهران

شناسایی کف قیمت دلار در تهران/ پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۵۸۱۲۵۷
دوشنبه شب خبر به بازار رسید که امیرعبداللهیان به قطر سفر کرده است. معامله‌گران می‌گویند بازار خبری شده و منتظر به عمل نشستن این خبرهاست، اگر خروجی سفر مثبت باشد می‌توان شاهد کاهش قیمت دلار و حتی کف‌شکنی در بازار بود.
شناسایی کف قیمت دلار در تهران/ پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، فعالان بازار دلار معتقدند در شرایط کنونی معامله گران سفر امیر عبداللهیان به قطر را زیر نظر گرفته اند.به عقیده معامله‌گران این سفر در راستای آزادسازی دلارهای بلوکه شده ایران در این کشورها و تبادل زندانیان است.

هشدار مهم به خریداران طلا!

پیش بینی قیمت دلار همزمان به سفر امیر عبداللهیان به قطر

دوشنبه شب خبر به بازار رسید که امیرعبداللهیان به قطر سفر کرده است. معامله‌گران می‌گویند بازار خبری شده و منتظر به عمل نشستن این خبرهاست، اگر خروجی سفر مثبت باشد می‌توان شاهد  کاهش قیمت دلار  و حتی کف‌شکنی در بازار بود. کف  قیمت دلار  در سال 1402 تا 29 خرداد 46 هزار و 700 تومان بوده است. اما اگر نتیجه سفر منفی تلقی شود  قیمت دلار  نوسان افزایشی می‌دهد و حتی با فشار خرید،  قیمت دلار  می‌تواند از سقف 49 هزار و 800 تومان عبور کند و وارد کانال 50 هزار تومان شود.

به عقیده تکنیکال‌کاران با  کاهش قیمت دلار  در روز دوشنبه نرخ به کف کانال نزولی برخورد داشته است. آن‌ها می‌گویند دو عدد برای بازار مهم است؛ عدد اول سطح مقاومت 48 هزار و 800 تومان برای  قیمت دلار  است. از نظر آن‌ها این عدد مرز صعود و نزول است و اگر قیمت زیر این سطح تثبیت دهد احتمال نزول در بازار بیشتر می‌شود و برعکس.

عدد دوم کف کانال نزولی یعنی 48 هزار و 300 تومان است. فنی‌های  بازار ارز  می‌گویند اگر این کف از دست برود شاهد فشار فروش در بازار خواهیم بود.

بازار دلار در حال انتظار 

عده ای از فعالان سیاسی و اقتصادی باور دارند تا مشخص شدن نتیجه این سفر خریداران از بازار ارز فاصله گرفته‌اند و احتیاط می‌کنند تا اگر خبرهای مثبتی از قطر و عمان رسید مورد هجمه فروشنده‌ها در  بازار ارز  قرار نگیرند. در حال حاضر دلار منتظر خبرهایی است که از سفر وزیر امور خارجه به کشورهای حاشیه خلیج فارس، منعکس می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید