رصد بازار خودروهای داخلی؛

تغییر لاین قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو؛ رشد قیمت در بازار + جدول

کدخبر: ۵۶۱۳۰۰
اقتصادنیوز: خودروهای داخلی پس از چند روز پیاپی افت قیمت، بالاخره تغییر مسیر دادند و امروز با رشد راهی بازار شدند.
تغییر لاین قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو؛ رشد قیمت در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس ارزیابی بازار امروز خودروهای داخلی با تغییر لاین بالاخره شکل افزایشی به خود گرفتند؛ بطوریکه امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار افزایش 120 میلیونی داشت و رشد قیمت «هایما S7 پلاس» هم به 55 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار در بازار که از روز گذشته استارت آن زده شد رشد قیمت خودرو در بازار را به همراه داشت، هرچند فعالان این بازار بر این نکته نیز تاکید می کنند که بالا و پایین شدن قیمت خودرو در بازار نتوانسته خریداران را به بازار بکشاند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7 » با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار 475 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و «هایما S7پلاس» هم امروز افزایش 55 میلیونی را به خود اختصاص داد و در بازار یک میلیارد و 550 میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار 710 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 15 میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» در بازار 680 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 15 میلیونی را تجربه کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی 18 میلیون تومانی را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 700میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 46 میلیونی داشت.

ایران 23

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید