رشد 50 درصدی ابتلا به کرونا در جهان +اینفو

آمار بیماران بدحال کرونایی در ایران در مرز هشدار

کدخبر: ۳۹۷۱۵۹
در روز جاری درحالی که آمار برخی متغیر های کرونایی ایران اندکی نزولی بوده اما میزان بیماران بدحال در این روز همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است.
آمار بیماران بدحال کرونایی در ایران در مرز هشدار

به گزارش اقتصادنیوز، در روز چهاردهم اسفندماه شمار متغیرهای روزانه کرونایی در کشور اندکی نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که در روز جاری وضعیت این بیماری در جهان جهشی قابل توجه را به ثبت رسانده است.

آمار کرونا درایران

شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در ایران نسبت به روز قبل 1.42 درصد کاهش پیداکره اما هنوز بالاتر ازحد 8 هزار نفر قرار دارد.

درپی این کاهش میزان بستری های روزانه براثر ابتلا به این بیماری نیز نسبت به روز قبل 7.2 درصد افت داشته و به 704 تن رسیده است.

آمارها نشانگر آن است که بیشترین کاهش روزانه بین متغیرهای کرونایی کشور در شاخه مرگ ومیر روزانه براثر این بیماری به ثبت رسیده است. در این خصوص شمار جانباختگان کرونایی کشور  در 24 ساعت گذشته با 9.3 درصد کاهش نسبت به روز گذشته به 709 نفر تنزل پیدا کرد.

تنها متغیرهایی که در این روز رفتاری صعودی را به ثبت رساندند شمار بهبودیافتگان و بیماران بدحال روزانه بوده است. 

روند صعودی بیماران بدحال کرونایی در کشور سبب شد تا این متغیر با 0.35 درصد رشد نسبت به روز قبل به 3 هزار و 760 نفر افزایش پیداکند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. 

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کرونا

آمار کرونا در جهان

شمار مبتلایان روزانه بیماری کرونا در روز گذشته تقریبا 56.6 درصد افزایش داشته و در نهایت مجموعا این متغیر را به 115 میلیون و 750 هزار نفر در جهان رساند.

این بیشترین رشد روزانه د رمتغیرهای کرونایی جهان بوده است. متغیر افزایشی دیگر در این روز به شاخه فوتی ها تعلق دارد. این متغیر  نیز نسبت به روز قبل خود 15.7 درصد افزایش را ثبت کرده است.

این در حالیست که بیماران بدحال کرونایی در جهان نسبت به روز قبل 0.63 درصد کاهش پیدا کرده و تقریبا 90 هزار نفر ثبت شده است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید