رصد بازار خودروهای داخلی

قیمت در بازار ایران خودرو به ثبات رسید +جدول

کدخبر: ۳۸۸۹۰۴
​محصولات ایران خودرو که ابتدای هفته را با رشد قیمت در بازاراستارت زده بودند؛ برای سومین روز در هفته جاری بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.
قیمت در بازار ایران خودرو به ثبات رسید +جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در بازار امروز و در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو تغییر قیمتی ثبت نشده است. ثبات در بازار محصولات ایران خودرو در حالی رقم خورده که ابتدای هفته جاری محصولات پرطرفدار این شرکت افزایش قیمت در بازار داشته اند و شکل صعودی به خود گرفته بودند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظرخریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

تغییر شکل بازار در حالی پس از حدود دو هفته شکل گرفته که فعالان بازار خودرو اتفاق خاصی در این خصوص ذکر نمی کنند و معتقدند که همچنان تقاضا در بازار بسیار پایین است.

با این حال افت قیمت دلار در بازار یکی از دلایلی است که می توان تثبیت قیمت در بازار را به آن نسبت داد. از سوی دیگر فعالان اقتصادی به این نکته اشاره می کنند که تعدیل هیجان در بازار خودرو از دیگر عواملی است که موجب شده تا بازار به سمت افزایش قیمت حرکت کند.

ایران 8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید