از کپچر ویو تا میانبر برای ۳ پنجره باز؛

سورپرایز بزرگ سامسونگ؛ Galexy Fold متحول می‌شود

کدخبر: ۳۶۹۹۲۰
شرکت سامسونگ باز هم برای کاربران تلفن‌های هوشمند خود خبری خوش دارد. آپدیت جدیدی که برای تلفن گلکسی فولد اصلی ارائه می‌شود قرار است قابلیت‌های زد فولد ۲ را به آن بیافزاید.
سورپرایز بزرگ سامسونگ؛ Galexy Fold متحول می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ورگ، شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است تا برخی از هوشمندترین ویژگی‌های تلفن تاشو گلکسی زد فولد ۲ را به صورت رایگان به تلفن‌های گلکسی فولد اصلی اضافه کند. این خبر برای دارندگان تلفن‌های هوشمند تاشو اصلی سامسونگ بسیار خوشحال کننده خواهد بود و می‌تواند آنان را از خرید تلفن جدید تا مدت‌ها بی نیاز کند.

153110-phones-news-vs-samsung-galaxy-z-fold-2-vs-galaxy-fold-what-s-the-difference-image2-bj63tvyzkl

همزمان با دوربین پشتی سلفی بگیرید و نما را ببینید

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های جدید سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ (Samsung Galaxy Z Fold 2)، امکان استفاده از نمایشگر جلوی گوشی به عنوان نمایاب برای دوربین‌های پشتی آن است که می‌تواند در مواردی که به دنبال گرفتن سلفی‌های با کیفیت بالاتر هستید، بسیار مفید باشد. اگر شما خواهان این قابلیت مفید برای گرفتن عکس‌های سلفی بهتر هستید و آن را دوست دارید ولی تلفن هوشمند شما گلکسی فولد (Galaxy Fold) است، بسیار خوش شانس هستید.

سامسونگ اخیرا از طریق به روزسانی نرم افزاری جدید خود این ویژگی مربوط به سلفی و برخی قابلیت‌های دیگر را از Z Fold 2 به تلفن هوشمند Fold اصلی آورده است. حالا سامسونگ به شما امکان این را می‌دهد که از نیم صفحه جلو به عنوان نمایاب برای دوربین‌های پشت فولد استفاده کنید.


>>>این مطلب را هم بخوانید؛

 گلکسی S21؛ پرچمدار جدید، شگفت‌انگیز و ارزان‌ سامسونگ


سامسونگ می‌گوید که بروزرسانی از روز دوشنبه در سطح جهانی در دسترس است ، البته وبلاگ سامسونگ خاطرنشان کرده است که تاریخ شروع استفاده و ویژگی‌های موجود در آپدیت جدید "ممکن است بسته به شرکت مخابراتی ارائه دهنده یا بازار کشور مقصد متفاوت باشد". بنابراین ممکن است هنوز برای تلفن گلکسی فولد شما در دسترس نباشد. مطابق آپدیت جدید وبلاگ این شرکت در بیانیه‌ای عنوان شده است که به روزرسانی تلفن‌های گلکسی فولد از هفته آینده در ایالات متحده آغاز می‌شود.

ezgif.com-webp-to-jpg(14)

از کپچر ویو تا امکان میانبر برای ۳ پنجره باز

با ایجاد امکان برای استفاده از قابلیت جدید در تلفن هوشمند سری فولد، این تلفن تاشو سامسونگ تنها راهی جدید برای گرفتن عکس‌های سلفی را پیش پای کاربران خود نمی‌گذارد، بلکه امکانات بیشتری را نیز به این تلفن هوشمند ارائه می‌دهد. این به روزرسانی همچنین حالت کپچر ویو (Capture View) را به گلکسی فولد می‌افزاید که به شما امکان می‌دهد عکسی را در نیمی از صفحه اصلی فولد قاب کنید و تا ۵ عکس یا فیلم آخری که گرفته‌اید را در نیمه دیگر مرور کنید. حالت Pro Video  نیز به شما امکان می‌دهد تا با نسبت ابعاد ۲۱:۹ و با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کنید.

تلفن فولد اصلی همچنین چند ویژگی از گلکسی زد فولد ۲ را برای بهبود بهره‌وری دریافت می‌کند. به عنوان مثال قابلیت App Pair به شما این امکان را می‌دهد تا با تنظیم میانبر بتوانید حداکثر سه اپلیکیشن را به طور همزمان در صفحه نمایش دلخواه خود باز و استفاده کنید. این بدان معناست که اگر دوست دارید توییتر در نیمی از صفحه نمایش شما و یوتیوب در سمت دیگر باز باشد، می‌توانید برای راه‌اندازی آن برنامه‌ها با اختصاص دادن میانبر دسترسی به حالت مورد نظر خود را به راحتی تنظیم کنید. با اعمال این به روزرسانی جدید حالا می‌توانید پنجره‌های همزمان باز شده‌ی اپلیکیشن‌ها در صفحه نمایشگر به صورت افقی نیز تنظیم کنید.

ezgif.com-webp-to-jpg(15)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید