سهمیه آسیا برای جام جهانی 2014 تغییر نکرد
سهمیه کنفدراسیون فوتبال آسیا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل همان ۵/۴ سهمیه‌ای خواهد بود که در جام جهانی ۲۰۱۰ به این کنفدراسیون تعلق گرفت.

با این وضعیت اروپا همان 13 تیم را در جام جهانی برزیل دارد. آمریکای جنوبی به غیر از برزیل، میزبان رقابت‌ها 5/4 سهمیه خواهد داشت و اقیانوسیه با نیم سهمیه، آفریقا با پنج و آمریکای شمالی و حوزه دریای کارائیب با 5/3 سهمیه در جام جهانی برزیل شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلون بستری شد
جوسپ گواردیولا سرمربی‌ تیم فوتبال بارسلون روز پنجشنبه پس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال والنسیا به دلیل کمر درد شدید در بیمارستان یو اس پی‌ بارسلون بستری شد.هنوزمشخص نیست که گواردیولا دردیدار روزسه‌شنبه تیمش مقابل آرسنال انگلیس و دیدار روز شنبه آینده در برابر «زاراگوزا» اسپانیا قادرخواهد بود که روی نیمکت بارسلون بنشیند.

فرگوسن رسانه‌ها را تحریم کرد
الکس فرگوسن سرمربی کهنه‌کار تیم فوتبال منچستریونایتد پس از روبه‌رو شدن با محرومیت به دلیل صحبت کردن علیه داور بازی تصمیم گرفت رسانه‌ها را بایکوت کند. فرگوسن پس از پایان دیدار تیم‌های چلسی و منچستریونایتد توانایی و قدرت تصمیم گیری مارتین آتکینسون، را زیر سوال برده و ادعا کرده بود او برای قضاوت این دیدار حساس مناسب نبوده است. الکس فرگوسن که با تذکر و جریمه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس روبه‌رو شده، در آستانه دیدار با لیورپول نشست خبری پیش از این بازی را لغو و اعلام کرد تا زمانی که وضعیت به این گونه باشد با رسانه‌ها گفت‌وگو نخواهد کرد.

یک ساعت بازی با دنده شکسته!
آلکس مک لیش سرمربی تیم فوتبال بیرمنگام چند روز پس از دیدار پایانی جام اتحادیه عنوان کرد که باری فرگوسن از اواسط نیمه اول با دنده شکسته مقابل آرسنال بازی کرده است. وی گفت: فرگوسن در برخوردی که با سمیر نصری داشت،‌ دنده‌اش می‌شکند، اما با همان شرایط به بازی ادامه می‌دهد و در بین دو نیمه هم تعویض شدنش را مطرح نمی‌کند، البته او پیش از این هم مشکلی در دنده‌اش داشت که پیش از بازی با تزریق بازی کرد، اما پس از برخورد با نصری کاملا دنده‌اش شکست.